Etiket: anahtar kelime belirleme

  • Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler

    Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler

    Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler

    Uzun kuyruklu anahtar kelimeler nedir?

    uzun kuyruklu anahtar kelime
    anahtar kelime seçimi nasıl yapılmalıdır?

    Uzun kuyruklu anahtar kelimeler 3 ve üzeri kelimeden oluşan anahtar kelimelerdir. Kullanıcı ne kadar belirli bir anahtar kelime kullanıyorsa, o kadar harekete yakındır. Bu tür özel aramalar, tüketiciler için satın alma kararına yakın oldukları anlamına gelir ve bu aramaların satışa dönüşme olasılığı çok yüksektir. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler, araştırmaları sitenize yönlendirmek için mükemmel bir araçtır.

    Uzun Kuyruklu Anahtar Kelime Bulmanın 5 Kolay Yolu

    Yüksek rekabet olmadan, geniş kitlelere ulaşmak için çözüm, uzun kuyruklu anahtar kelimeler bulmaktır. Hayali SEO güneş sisteminin üzerinde uçan kuyruklu yıldızlar düşünün.  En popüler anahtar kelimeler de kuyruklu yıldızların başı olsun. (Örneğin, akıllı telefon). Her kuyruklu yıldız “akıllı telefon markaları” gibi daha belirli anahtar kelimelerden oluşan bir kuyruk taşır. Stratejik olarak, doğru uzun kuyruklu anahtar kelimeleri takip etmek, birden çok avantaj sağlayabilir.

    Daha düşük hacme sahip oldukları için daha az rekabete sahip olacaklar ve arama motorlarının sonuçlarında, markanızın daha üst sıralara çıkmasını kolaylaştıracaktır. Ayrıca uzun kuyruklu anahtar kelimelerin özgünlüğü, genellikle harekete geçmeye hazır araştırmacıları siteye yönlendirir. Sonuç olarak bu anahtar kelimeler daha fazla geri dönüş oranına sahiptir. Bu nedenle, uzun kuyruklu anahtar kelimeler bulmak sitenizin, kritik karar verme aşamasında hedef kitleler tarafından daha çok keşfedilmesini sağlar.

    Eğer müşterilerinizin belirli arama amaçlarını gerçekten anlar ve bu isteklere cevap verirseniz büyük rakipler size engel olamayacaklardır. Ama uzun kuyruklu bir SEO stratejisine ihtiyacınız olduğunu bilmek, işin sadece yarısıdır, bulmanız gereken anahtar kelimeler her zaman bu kadar belirli olmayacaktır. Kullanacağınız uzun kuyruklu anahtar kelimeleri bulmak için neler yapabilirsiniz?

    İşletmenizi Ön Plana Çıkarabilmek İçin Kullanabileceğiniz Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeleri Bulmak İçin 5 Basit Teknik

    1. Bırakın Google otomatik doldurma önerileri, uzun kuyruklu anahtar kelimeleri sizin için bulsun

    Bu yöntem, gerçekten göründüğü kadar kolay, Google arama çubuğuna, geniş anlamlı bir terim yazın, bu terimle uyuşan ve kullanıcılar tarafından kullanılan popüler uzun kuyruklu anahtar kelimelerden oluşan uzun bir Google otomatik doldurma önerileri listesi göreceksiniz. SEO kampanyanıza ya da işletmenize uyan daha fazla öneri için, bu uzun kuyruklu anahtar kelimeler (ya da size çağrıştırdıklarını) arama çubuğuna yazarak daha fazla uzun kuyruklu anahtar kelime bulabilirsiniz.  Örneğin “akıllı telefon” yazarak, “akıllı telefon markaları”, bu kelimeleri yazarak da “akıllı telefon markaları ve fiyatları” gibi daha da uzun anahtar kelimeler bulunabilir. Google otomatik doldurma önerileri ile her konuda popüler arama terimleri bulabilirsiniz.

    uzun kuyruklu anahtar kelimeler
    uzun kuyruklu anahtar kelimeler nelerdir?
    1. Google ilgili aramalar bölümünden yararlanın

    Otomatik doldurmaya benzer ve yine tamamen ücretsiz bir teknik, Google ilgili aramalar bölümüne bakarak, Google arama motorundan yararlanabilirsiniz. Basitçe bir anahtar kelime yazın ve arama sonuçları sayfasının en altına kaydırın. Birçok uzun kuyruklu anahtar kelime önerisi Google ilgili aramalar bölümünde sizi bekliyor olacak.+

    3. Ubersuggest, LSIGrap, Quora ve Answer The Public sitelerinden öneriler alın.

    Bu siteler, hedeflediğiniz anahtar kelimeler için uzun kuyruklu anahtar kelimeler bulmanıza yardımcı olacaktır. Ubersuggest, LSIGrap, Quora ve Answer The Public siteleri soru şeklinde uzun kuyruklu anahtar kelime bulmanıza, anahtar kelime sayınızı çoğaltmanıza, görsel bulmanıza, markanıza ilişkin soruları doğrudan cevaplayan içerik yaratmanıza yardımcı olacaktır.

    4. Online forum sitelerindeki kullanıcı tartışmalarına göz atın.

    Online forum siteleri diğer yöntemlere ek olarak, potansiyel müşterilerinin odaklandığı sorulara ve ilgi alanlarına dair başka bir bakış açısı sunacaktır. Buradaki belirli konulardan ve en çok merak edilen sohbetleri seçerek uzun kuyruklu anahtar kelimeler çıkarabilirsiniz. Bu forum sitelerini bulmak için ”[geniş arama terimi] + forum” yazıp aratarak online forum sitelerini bulabilirsiniz.

    5. Anahtar Kelime Zorluk Aracı Kullanın

    Hedef terimin, Anahtar Kelime Zorluk Aracına girilmesi, birden çok ilgili anahtar kelimesi sunacak be bunlardan birçoğu uzun kuyruklu anahtar kelimeler olacaktır.

    Anahtar kelime zorluğunu kontrol eden araçlar, genellikle hangi uzun kuyruklu anahtar kelimeleri kullanacağınıza karar vermenize ve hangi anahtar kelimelerin hedef kitle için daha fazla anlam ifade ettiğini anlamanıza yardımcı olacak ölçümler sunacaktır. Bu ölçümler, orijinal anahtar kelimeyle alaka düzeyini, arama teriminin popülaritesini, üstesinden gelmeniz gereken rekabet seviyesini ve bu anahtar kelime için üstesinden gelmeniz gereken rekabetin sizin rekabet gücünüze uygun olup olmadığını gösterir. Kısacası, Anahtar Kelime Zorluk Aracı size, en uygun anahtar kelimeleri bulmanıza yardımcı olacaktır.

    uzun kuyruklu anahtar kelime
    Yüksek rekabet olmadan, geniş kitlelere ulaşmak için çözüm, uzun kuyruklu anahtar kelimeler bulmaktır. Hayali SEO güneş sisteminin üzerinde uçan kuyruklu yıldızlar düşünün.  En popüler anahtar kelimeler de kuyruklu yıldızların başı olsun. (Örneğin, akıllı telefon). Her kuyruklu yıldız “akıllı telefon markaları” gibi daha belirli anahtar kelimelerden oluşan bir kuyruk taşır.

    Uzun kuyruklu anahtar kelimeleri SEO başarısına nasıl çevirebilirsiniz?

    Öncelikle SEO için, incelemek üzere, hedefleyebileceğiniz uzun kuyruklu anahtar kelimeler için bir aday listesini çıkarın. Listedeki bu anahtar kelimelerin iki koşulu sağlaması gerekecektir.

    ·         Rekabet edip başarılı olabilmeniz için anahtar kelimelerdeki rekabet düşük olmalı.

    ·         Zamanınıza değecek kadar popüler ve sıklıkla aranan kelimeler olmalı.

    Seçtiğiniz anahtar kelimelerin, doğru anahtar kelimeler olduğundan emin olduktan sonra, her sayfanın arama motoru sonuçlarında en üst düzeye çıkması için bu anahtar kelimeleri içeriklerinize ekleyin ve en iyi SEO uygulamalarını takip edin.

    Uzun kuyruklu anahtar kelimelerden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için;

    ·İçeriğin yazı başlığında ve meta başlıkta

    ·Sayfanın SEO meta tanımında

    ·İçeriğin ilk paragrafında

    ·İçerik boyunca doğallık (%2 civarı anahtar kelime yoğunluğu)

    ·En az bir alt başlıkta

    ·çeriğin sonuna yakın bir kısımda

    ·İçerikteki bir resim için resim alt etiketinde

    Uzun kuyruk anahtar kelimeler kullanan, ne istediğini bilen ve müşteriye dönüştürülmeye hazır hedef olan bu kitleye ulaşmak için, odaklanmış içerik sunan çeşitli SEO stratejilerini takip etmek akıllıca olacaktır.

     

  • Anahtar Kelime Keşfi

    Anahtar Kelime Keşfi

    SEM esaslarını gösteren bu yeni bölüme  hoş geldiniz . Gelecek yıl boyunca PPC , SEO , analitik , sosyal medya ve diğer ilgili konular hakkında temel bilgileri vereceğiz

    Anahtar kelime keşfine bakarak bu diziyi başlatalım. Anahtar kelimelerinizi belirleme ve hassaslaştırma yeterliliğini geliştirmek, birçok disiplinden geçer. Anahtar kelime keşfi, basın bültenleri yazmak , ürün ve hizmet tanımları veya hatta konumlandırma beyannameniz gibi genel pazarlama ile ilgili olsa bile , PPC ve SEO kampanyaları, bağlantı kurma için önemlidir .

    Bir anahtar kelime bulma projesine yaklaşmak için genel adımlar şunlardır:

    1. Anahtar kelime stratejinizi, iş hedeflerinizi ve hedeflerinizi tanımlayın.
    2. İlk anahtar kelime kümenizi tanımlayın ve oluşturun.
    3. Bu anahtar kelimeleri hassaslaştırın ve anlamlı gruplara veya temalara ayırın.
    4. En iyi performans gösteren anahtar kelimelerinizi belirleyin, onları test edin ve eyleme geçirin.

    Strateji

    Kampanyanız için bir strateji ve başlamadan önce hangi hedeflere ulaşmak istediğinizi düşünmeniz önemlidir. Arama sonuçlarında görünmekle daha fazla ilgilendiğiniz veya sitenize trafik çekmeyi ve nihayetinde bir kullanıcı dönüştürmesini daha çok ilgilendiğiniz bir marka kampanyası için mi eğiliyorsunuz? Bu, eninde sonunda kullandığınız anahtar kelimelerin türünü etkileyecektir.

    anahtar kelime bulma türkçe,youtube anahtar kelime planlayıcı,anahtar kelime planlayıcı kullanma,en çok tıklanan anahtar kelimeler,anahtar kelime belirleme,anahtar kelime araştırma,google anahtar kelime ekleme,keyword planner kullanımı
    anahtar kelime bulma türkçe,youtube anahtar kelime planlayıcı,anahtar kelime planlayıcı kullanma,en çok tıklanan anahtar kelimeler,anahtar kelime belirleme,anahtar kelime araştırma,google anahtar kelime ekleme,keyword planner kullanımı

    Örneğin, satın alma döngüsünün başında olan bir kişi “dijital kamera” gibi genel terimlerle aramaya başlayabilir. Buna karşılık, “Canon EOS 1000D Dijital Rebel XS” kullanan bir kullanıcı muhtemelen satın alma döngüsünün sonuna doğru geliyor. Hangi dijital kamera modelini istediklerini bilmek için yeterince araştırma yaptılar ve muhtemelen şimdi iyi bir anlaşma arıyorlar.

    Dijital kameralar satıyorsanız ve alakalı içeriğe (ve iyi bir fiyata) sahipseniz, PPC veya SEO aracılığıyla SERP’lerde yeterince yüksek olduğunu netleştirmiş olursunuz . Bu ilke, bazen şu şekilde adlandırılır “ uzun kuyruk”. Uzun kuyruk  fazla müşteri edinimi ve dönüşüm, ancak az gösterime yol açar.

    İlk Anahtar Kelime Kümenizi Tanımlayın ve Oluşturun

    E-tablolar, ilerledikçe belirlediğiniz anahtar kelimeleri yakalamak için harika bir araçtır. Buradaki anahtar tüm olasılıklara bakmaktır hiçbir şeyi göz ardı etmeyin. Bunu arıtma aşamasında yapacağız.

    En popüler anahtar kelime araçlarından ikisi Anahtar Kelime Keşfi ve Wordtracker’dır . Bunları Bölüm 2’de daha detaylı olarak tartışacağız, ancak ilk anahtar kelime kümenizi geliştirmeye çalışırken bunları kontrol etmek isteyebilirsiniz.

    Şirket içinde

    Ürün ve hizmetlerinizde derlenmiş bilgileri bulun. Şirketinizin Web sitesi, basın bültenleri, pazarlama materyalleri vb. Hepsi iyi kaynaklardır.

    Şirketinizin Web sitesi, ” günlük dosyalarında ” tüm ziyaretçi etkinliklerinin bir kaydını tutar veya sitenizi bir analitik aracıyla çalışmak üzere etiketlemiş olabilirsiniz. Değilse, günlük dosyalarınızı bulmak veya sitenizi etiketlemek için bilgisayar mühendisinin (veya çocuklarınız, evden çalışıyorsanız) yardımına ihtiyacınız olabilir.

    Google Analytics , AWStats veya StatCounter gibi ücretsiz analiz programları başlamak için harika bir yerdir. Omniture , ClickTracks ve WebTrends gibi daha fazla özellik sunan, ancak bir ücret karşılığında ticari uygulamalar da var . Bu araçlar, kullanıcı davranışını incelemek için mükemmeldir. Ziyaretçilerin Web sitenizi bulmak için bir arama motoruna yazdığı anahtar kelimelere bile göz atabilirsiniz .

    Şirketinizin Web sitesinin bir başka alanı da arama motorudur. Web sitenizde bir arama işlevi varsa, ziyaretçilerin kullandığı anahtar kelimelere bakmak isteyebilirsiniz.

    Bu, sitenizde en çok neye ilgi duyduklarının iyi bir göstergesidir. Veya sitenizde bulamadıklarını gösterebilir. Yine, bu bilgiyi almak için profesyonel yardıma ihtiyacınız olabilir.

    Şirket Dışında

    Rekabetinize iyi bakın. Muhtemelen, anahtar kelime bulma işleminden çoktan geçmiş olabilirler. Web sitelerini ziyaret et. Hangi terimleri optimize ettiklerini görün.

    Bunu yapmanın iyi bir yolu: kaynak kodlarını görüntülemek. Tüm tarayıcılar, bunu yapmanıza izin veren bir özelliğe sahiptir. Kaynak kod, size H1 etiketleri, meta açıklamaları ve meta anahtar sözcükleri hakkında bir fikir verecektir. Unutmayın: Sitelerinin her sayfasında farklı bilgiler olabilir.

    Ayrıca, endüstri yayınlarına, bloglara, forumlara ve diğer çevrimiçi topluluklara bakmayı düşünün. İnsanların neden bahsettiği hakkında bir fikir edinin. Sunduğunuz ürün ve hizmetleri tanımlamak için hangi kelimeleri kullanıyorlar?

    2. Bölümde , bu listeyi genişletmek için diğer güzel araçları kullanarak yöntemleri tartışacağım. Daha sonra listenizi daraltmanın ve sizin için en muhtemel anahtar kelimeleri belirlemenin yollarını araştıracağım.