Google Adwords kalite puanı; reklam kampanyanız, seçtiğiniz anahtar kelimeleriniz ve açılış sayfanızın kalitesine göre hesaplanan bir tahmindir. Kalite puanları 1-10 arası bir ölçek kullanılarak belirlenmeketedir. Reklam sıralamasına doğrudan etki sağlayan iki parametre vardır. Bunlar tıklama başına maliyet ve kalite puanı olarak bilinmektedir. Google tarafından bunun formülleştirilmiş hali ise; ‘Reklam sıralaması = Maksimum TBM x Kalite puanı’ şeklinde olmaktadır. Reklamınızın kalite puanı ne kadar yüksekse, tıklama başına ödenecek tutar o kadar düşük olacaktır. Bunu açıklayacak olursak, Google için kaliteli reklam, sizin için ucuz maaliyetli reklamdır. Kalitesi yüksek reklamlar, reklam maliyetlerinin düşmesini ve daha iyi reklam konumları elde edilmesine olanak vermektedir.
Google’daki arama sonuç sayfalarının üst sıralarında yer almak istiyorsanız, ya SEO çalışması yaparak organik sonuçları hedeflemeniz ya da Google Adwords’ü tercih edip ücretli konumlarda yer almanız gerekmektedir. Fakat Google Adwords reklamları kullanmanız ve reklam bütçenizin yüksek olması, sonuç sayfalarında ilk sırada olmanız için yeterlilik sağlamamaktadır.
adwords kalite puanı hesaplama,kalite puanı nasıl yükseltilir,google ads kalite puanı,adwords kalite puanı nasıl arttırılır,adwords kalite puanı nasıl yükseltilir,adwords kalite puanı nasıl artırılır,google adwords
Google’ın en önemli misyonu, internet kullanıcılarına aradıkları konu ile ilgili en doğru ve kaliteli içeriği sağlamaktır. Böylece, aynı anahtar kelimedeki reklamları sadece bütçelerine göre değil bazı kalite kriterlerine göre de sıralama yapar.
Reklam sıralamasına doğrudan etki eden bu iki yöntem arasında ters orantı bulunmaktadır. Reklamlarınızın kalite puanı ne kadar yüksek olursa tık başına ödediğiniz tutar da o kadar düşer. Yani Google için kaliteli reklam, sizler için ucuz reklam olmaktadır
Yüksek kalite puanına sahip olmanın avantajları nelerdir
Yüksek kalite puanına sahip anahtar kelimeler, düşük puanlı anahtar kelimelere göre daha düşük tıklama başına maliyetlerle ödüllendirilir.
Kalite puanızın çok düşük olması reklam gösterimlerinizi azaltabilir. Böylece her arama sorgusunda reklam gösteremeyebilirsiniz.
Yüksek kalite puanı üst sıraları hedefleyen reklamverenler için önemli faktördür. Daha düşük maliyetlerle daha yüksek reklam konumu elde edebilirsiniz.
Google, çoğunluğa göre, en tutulan arama motorudur ve bütün bu işletmeleri için birden fazla avantaj sağlamaktadır ve ürünlerinden bir tanesi ise Google AdWords . Bu sayede, işletmelere potansiyel müşterilerine ulaşmaları – web sitesi trafiğini ve mağazanıza gelen trafiği artırmaları ve sonuç olarak karları artırmaları için kolay bir yol sağlamış olmaktadır .
Küçük işletmeler için AdWords kampanyası oldukça basit görünebilir fakat AdWords’e yatırım yapmak, ürününüzün veya hizmetlerinizin pazarlanmasında ve sonuçta daha fazla dönüşüm ve gelir elde etmek sizler sağlam bir yöntem olabilir .
Ana Sayfanızı Reklamlarla Birleştirin
Daha önce bir Google reklam kampanyası çalıştırmayı denediyseniz Google’ın açılış sayfanıza bakmayı düşündüğünü ve bunu değerlendirdiğini bilmeniz gerekmektedir . Açılış sayfanız ilgili bağlılık ve gezinme kolaylığı sağlarsa Google reklamınızı Google’ın ilk sayfasının en üstüne veya ilgili aramalara olabilir
İnsanların günümüzde bütün bu arama deneyimleri boyunca tutarlılık istediklerini düşünecek olursak , anahtar kelimeler ile reklamlar arasındaki bağlantıların hatasız olmasının gerektiği kolayca anlayabiliriz. Bu bağlantılar reklamlarınızın alaka düzeyini iyileştirerek, kalite puanınızı yükseltecektir.
Mobil cihazlardan yapılan aramalar – doğal olarak, masaüstü veya dizüstü bilgisayarlardan yapılan aramalardan farklıdır. Telefonlardan arama yapan kullanıcıların düşünce yapıları oldukça farklıdır. Bu kullanıcılar hareket halinde – daha az sabırlı – daha çok görev odaklı ve satın alma yolculuğunun son kısmına daha yakın olabilirler . Özellikle mobil ve masaüstü açık arttırmaları edindiğiniz dönüşüm oranı, tıklama başı maliyetleri göz önüne alarak hareket edin. Kullanılması gereken anahtar kelime kombinasyonlarını belirlemek.
Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları
Kullanılması gereken negatif anahtar kelimeleri belirlemek
Negatif anahtar kelimeler; hangi anahtar kelimelerin ürününüze veya hizmetinize uygun olmadığını belirten bir anahtar sözcük türlerindendir. Bunlar anahtar kelimelerinizin tam tersi olan anahtar kelimelerdir . Bu, müşterilerinizin amacına hedefine uymayan anahtar kelime aramalarında reklamlarınızı göstermeyerek tıklama oranlarınızı artırabilir . Örnek verecek olursak: Sadece kadın ürünleri satan bir siteniz varsa, sadece nitelikli trafik almalarını sağlamak için erkekler – çocuklar – bebekler kelimelerini negatif kelimeler olarak kullanım sağlayabilirsiniz . Bu tür kelimelerle herhangi bir aramada reklamınızı göstermez . Negatif anahtar kelimeler, Google’a ürün ve hizmetinizin ne olmadığını söylemek ve doğru pazarı hedeflemek için daha gelişmiş bir yöntemlerden biridir.
Doğru Anahtar Sözcükler
Doğru kelime eşleşme türlerini kullanmak . Anahtar Kelimeler Reklamlarınızın en önemli unsurlardan bir tanesidir. Bir kişi Google’a bir arama sorgusunda yazdığında, AdWords, açık artırma sisteminin arama terimini ne kadar uygun olduğuna bağlı olarak bir reklam görüntülemesi sağlayabilir. . Google – işletmeniz – reklam kampanyanız – reklam kopyanız ve kampanya açılış sayfanız ile oldukça alakalı anahtar sözcükleri ve anahtar kelime ifadelerini sever.
Müşterin Gibi Gör Ve Düşün
Anahtar kelime planlama aşamasında olduğunuzda, müşterilerinizin düşündüğü gibi düşünmeye çalışın. Kendinize şu soruyu sorun : Potansiyel müşterim sattığım ürün veya hizmeti arıyorsa ne arıyor olabilir? Aramalarını ne kadar iyi eşleştirirseniz, reklam kampanyalarınız o kadar iyi sonuç elde eder
Beklenen tıklama oranı, ilgili anahtar kelime için reklamlarınız gösterildiğinde, gösterilen reklamların tıklanma olasılığına göre hesaplanır. Bu değerlendirme reklamlarınızın konumu, uzantıları gibi görünürlüğü etkileyebilecek etkenlerden bağımsız olarak yapılır.
Beklenen tıklama oranı sadece bir tahmindir. Gerçek tıklama oranlarınızdan farklı değerler alır. Bunu yaparkende anahtar kelimelerinizin geçmişte nasıl performans gösterdiğini göz önünde bulundurur. Ayrıca bu tahmin anahtar kelimenizin eşleme türünden bağımsız, arama teriminin anahtar kelimeyle tam eşleşecek şekilde yapılır.
Reklam Alaka Düzeyi
Reklam alaka düzeyi, anahtar kelimenizin reklamlarınızla ne kadar uyumlu olduğunu ölçer. Temel mantık şudur. Google, kullanıcıların yaptıkları arama sorgularıyla ilgili reklamlar göstermek ister.
Unutmayın yüksek alaka düzeyi puanına sahip olmanın şartı anahtar kelimenin reklamlarda geçmesi değil, reklamlarınızın arama sonuçlarıyla ilgili olması ve kullanıcıların dikkatini çekecek ifadelere yer vermeniz.
adwords kalite puanı hesaplama,kalite puanı nasıl yükseltilir,google ads kalite puanı,adwords kalite puanı nasıl arttırılır,adwords kalite puanı nasıl yükseltilir,adwords kalite puanı nasıl artırılır,google adwords
Açılış Sayfası Deneyimi
Yukarıda bahsettiğimiz iki faktör reklamlarla ilgiliydi. Reklamlarınızın tıklama oranları harika, anahtar kelimenizle uyumu mükemmel olabilir ancak kullanıcılara reklamlara tıkladıktan sonra yönlendirdiğimiz sayfanın da kalite puanlarına etkisi vardır.
Açılış sayfası alaka düzeyi, kısaca ziyaretçilerinizin yönlendirdiğiniz sayfanın oları ne kadar mutlu ettiği ile ilgilidir. Yüksek açılış sayfası alaka düzeyine sahip sayfalar genellikle kullanıcı deneyimine uygun tasarlanmıştır. Ayrıca kullanıcıların arama sorguları ile ile alakalı bilgiler de içermektedir.
Kalite Pularını Etkileyebilecek Diğer Faktörler
Aşağıda belirteceğimiz faktörler her ne kadar dolaylı olarak yukarıda saydığımız temel faktörlerle ilgili olsa da biraz detaya inmenin faydalı olacağını düşünüyorum.
Reklam Metinleri
Reklam metinlerinde kullandığınız başlık, açıklama, görünen URL doğrudan tıklama oranlarınıza etki edeceği için kalite puanlarını üzerinde doğrudan etkisi olacaktır.
Google’da “nike air max erkek” araması yapan kullanıcının yukarıdaki reklam metnini gördüğünü düşünelim.
Reklam başlığı: Oluşturulmuş olan reklam başlığının aradığımız şeyle birebir ilgili olduğunu görüyoruz. Bu reklam başlığının “nike air max” başlığına göre çok daha yüksek tıklama oranına sahip olacağına bahse girerim. Aynı zamanda reklam başlığında CTA’da mevcut. harika! Kullanıcılara aradığının burada olduğunu harekete geçirici bir mesajla sunmuş olduk. Reklam başlığında bu oldukça önemlidir!
Görünen URL: Görünen URL’iniz reklamlarda gösterilen URL’in sonundaki alt dizin bölümüdür. Burası kullanıcıları hangi sayfaya gideceği hakkında bilgiler sunabilen bir alan olabilir. Reklamların görünen URL’i kullanıcıların arama sorgularıyla uyumlu olması tıklama oranlarınızı artırabilecek başka bir faktör olabilir. Yukarıdaki örnekte kullanılan /nike-air-max/erkek benim reklama tıkladıktan sonra nasıl bir sayfaya gideceğim hakkında açıkça bilgi vermektedir. Tabi burada yanıltıcı ifadelere yer vermekte bir o kadar yaşayacağım deneyimi olumsuz etkileyecektir.
Reklam metni: Reklam metinleriniz, reklam başlığınız kadar dikkat çekici olmasa da kullanıcıların dikkatini çekmeyi başarabileceğiniz alanlardır. Reklam metinlerinizde rakiplerinizin sağlayamadığı özellikleriniz, kullanıcıların ürün veya hizmetinizde dikkat ettiği noktaları vurgulamak tıklama oranlarınızı artırabilir. Unutmayın birden fazla reklam metni ile Google reklamlarını aktif edebilirsiniz. Böylece reklamlarınızın performansını gerçek veriler ile değerlendirme şansınız olacaktır.
Google Ads, Google firmasından sunulmuş olan bir reklam hizmetidir. Adsense ve Google Ads adı altında iki destekçisi olan bu reklam sisteminde Adsense reklam Yayıncıları için Google Ads ise reklamını Yayınlatmak İsteyenler için hizmet sağlamaktadır.
Google Ads üzerinden neredeyse her gün uğradığımız Google’da arama bazlı açılan sayfalara anahtar kelimeler yardımıyla reklam yerleştirilebilmekte, ürününüzle ilgili yayın yapan ya da paylaşım yapan web sayfalarında Banner ya da Linkolarak reklam vermeyi sağlayabilmektedir.
Google Ads dünyada ki önemli bir reklam ağı olan Adsense ile iyi bir takımdır. Yani birisi olmadan diğeri kesinlikle ayakta duramaz Reklam Verenlerin reklamları Adsense sayesinden kullanıcı ile buluşmaktadır ve gerektiği değeri bulmaktadır.
Ülkemizde de en önemli yere sahip Online reklam merkezi Google Ads’dür. Diğer firmaların yüksek reklam fiyatlarına karşı düşük fiyat politikası, ziyaretçi başı ödeme, video, resim, flash diğer reklamlara imkan sağlaması bu sistemin önemli artı yönde değerlerinde olmaktadır.
Google Adwords Avantajlı Özellikleri
Satışa yönelik bir reklam verme yöntemi olması.
Google Adwords reklamlarının hedef odaklı olduğunu rahat bir biçimde söyleyebiliriz. Google’ da yer almış olan hedef kitle satın almaya yönelik arama yapan kullanıcılar olmaktadır. Google Adwords reklamlarının da bu hedefe yönelik direkt reklamlar olması satışa yönelik bir reklam yolu olduğunu ortaya koymaktadır. Bu biçimde Google Adwords reklamları markaların dijital pazarlamada avantajlı olduğu bir reklam yöntemi olarak kullanım sağlamaktadır.
Düşük ve kontrol edilebilir maliyet özelliği olması
Google Adwords küçük biçimde veya büyük biçimde marka olması önemli olmadan oldukça hesaplı bir reklamlama yoludur. Reklam veren Google Adwords’ de önceden belirlenmiş bir bütçe ile üst limit belirleyebilir. Bununla birlikte anlık olarak kampanyalarını durdurabilme ve başlatabilme avantajı vardır. Maliyet biçiminden markaların yarar sağlayabileceği bir reklam yolu olmaktadır.
Google Adwords,Google Adwords nedir,Google Adwords özellikleri nelerdir,Google Adwords avantajlı özellikleri,Google Adwords reklamları
Esnek yapısı ile ön plana çıkar.
Google Adwords’ de marka reklam kampanyalarını, duyurularını, anahtar kelimelerini anlık biçimde olarak takip edebilirsiniz ve değişen şeylere göre düzenleme sağlayabilirsiniz İstenilen zamanda reklamların durdurulup sonra devam ettirilebilme özelliği gibi bütün bunların hızlı ayarlama özellikleri ile kısa sürelerde gerçekleştirilebilmesi Google Adwords’ u diğer reklam metotları arasında avantajlı olarak ön plana çıkmasını sağlar
Ölçülebilir ve analiz edilebilir raporlama özelliklerini içerir.
Özellikle geleneksel reklam biçimlerinden ve diğer dijital reklam yöntemlerinden daha detaylı raporlama özelliği reklam veren markaya oldukça avantaj vermektedir. Reklam veren marka Google Adwords reklamları ile oldukça detaylı verilere kolaylıkla erişim sağlayabilir. İlerleyen zamanda nasıl bir strateji üzerine reklam oluşturması gerektiğinde en doğru bilgiyi Google Adwords’ un bu özelliği ile sağlayabilirsiniz.
Erişim bakımından kontrol edilebilir özelliklere sahiptir.
Google Adwords dil, şehir gibi hedef belirleme özellikleri ile markanın reklamını hitap ettiği hedef kitleye yönelik yayınlama sağlayabiliyor. Bu sebepten dolayı erişim oranı dijital medyada yüksek olan Google Adwords’ un daha etkili bir hal almasını sağlıyor ve markaların bu reklam yöntemi ile etkileşim oranını arttırmasında avantajlı hale getiriyor.
Günümüzde, İnternet’in güncelliği ile müşteriler satın almadan önce bilgi, ürün, hizmet veya indirim aramak için internette dolaşıyor. Herhangi biri, teklifinizi arayacak potansiyel müşteriniz olabilir. İş yapıyorsanız, Google’ın ilk sayfasında bulunmak istiyorsanız dijital pazardaki fırsatlardan faydalanmanız gerekir.
Google,günümüze göre, en popüler arama motorudur ve bütün bu işletmeleri için birden fazla avantaj sunmaktadır ve ürünlerinden biri Google AdWords. Google AdWords, reklamverenlerin Google’ın arama sonuçlarında görünmeleri için belirli anahtar kelimeleri kullanarak tıklanabilir reklamlarını teklif ettiği en etkili reklam sistemidir.
Google AdWords’ün size sunmuş olduğu hizmetler;
Hedeflenen erişim
Artık Google’da arama yapan kişilere yönelik reklam vermeyi sağlayabilirsiniz. Hatta, Google’ın arama sonuçlarında zaten görünüyorsanız, AdWords, Google’da yeni hedef kitleleri ve reklamcılık ağımızı hedeflemenize yardımcı olabilir
Ölçülebilir değer
Minimum harcama gerekliliği veya zaman şartı yoktur. Ayrıca, tıklama başı maliyet seçeneği ile sadece reklamlarınız tıklandığında borçlandırılırsınız. Buda, bütçenizin sadece size yeni müşteri adayları kazanmak için kullanılacağı anlamına gelmektedir.
Maliyetler konusunda endişeniz varsa merak etmeyin. AdWords, harcamalarınız üzerinde tam kontrol sağlamasını sunar.
Daha fazla denetim
İstediğiniz sonuçları alana kadar reklamlarınızı düzenleyip bütçenizde ayarlama yapabilirsiniz. Ayrıca, birçok reklam şeklini görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızı belirli dillere ve coğrafi bölgelere göre hedeflenmesini sağlayabilirsiniz.
Bütçenizi belirleyin
Minimum harcama zorunluluğu yoktur; AdWords için ödediğiniz tutarını kendiniz belirlersiniz. Öernek vericek olursak , reklamınıza on TL’lik bir günlük bütçe ve her tıklama için yirmi kuruşluk bir maksimum maliyet belirmelesi sağlayabilirsiniz.
Denemenizde fayda olan Google Adwords ipuçları:
Google Adwords,Google Adwords İpuçları,Google Adwords İpuçları nelerdir,google adwords hakkında,google adwords hizmeti
Cihaz Bazlı Açık Arttırmayı Kullanın
Özellikle mobil ve masaüstü açık arttırmaları edindiğiniz dönüşüm oranı, tıklama başı maliyetleri göz önüne alarak optimize etmelisiniz
RLSA ile Hedefleyemediğiniz Kelimeleri hedeflemesini sağlayın
Sadece bayan ayakkabı sattığınızı düşünün. Performans ve bilinmezlikden dolayı “ayakkabı”, “ayakkabı al” şeklinde cinsiyeti belli olmayan kelimelerin hedeflenmesini sağlayamazsınız. Fakat RLSA yani arama reklamlarında yeniden pazarlama listelerini kullanarak bu şekilde kelimeleri hedeflemesini yapabilirsiniz.
Lokasyon Bazı Açık Arttırmayı Kullanın
Hedef tanımlaması yapıyor veya bir e-ticaret kampanyası yapıyorsanız, kesinlikle dönüşüm oranı metriğiyle birlikte lokasyon bazlı açık arttırmaları kullanın. Google Analytics veya başka bir web analiz aracılığıyla mevcut datanızı analiz edebilir ve teklifleri buna göre ayarlama yapabilirsiniz
Farklı Dil Seçeneklerini Test Edin
Özellikle çok fazla dil konuşulan bir yeri hedefliyorsanız, tek dil hedeflemesinden kaçınıp konuşulan diğer dilleri de hedeflemeniz sizin için yararlı olacaktır bunu test edin. Hedeflediğiniz sektöre göre Türkiye için İngilizce, Almanca ve Arapça’yı test etmenizi önermektey,z. Özellikle İnşaat kampanyalarında Arapça mutlaka test edilmelidir.
Anahtar kelimeler için yalnızca tıklama başına maliyeti (TBM), yalnızca arkanıza yaslanıp ne kadar teklif vermeniz gerekip gerekmediğini merak ettiniz mi?
Bu yayında, en düşük dönüşümle en düşük tıklama başı maliyeti bulmak için kullanabileceğiniz üç gelişmiş AdWords özelliğini tartışacağım. Bu özelliklerin her birini öğrenmek, maliyetlerinizi düşürmenize ve AdWords kampanyaları için dönüşümleri artırmanıza yardımcı olur.
Strateji 1: Dönüşüm Tahminleri ve EBM Tahmini
Çoğu kişi Google Anahtar Kelime Planlayıcı aracını tanıyor, ancak şimdi bunu kampanyalarınızın toplam dönüşümlerini ve edinme başına maliyetini (EBM) tahmin etmek için kullanabileceğinizi biliyor muydunuz?
Şimdi, her bir anahtar kelime için yalnızca tıklama başına maliyet veya gösterim veya arama hacmini görmek yerine, Google’ın önceki hesap performansına dayalı edinme başı maliyetiniz ve toplam dönüşümler için tahminini görebilirsiniz. Bu, önemli arama hacmine sahip ve düşük bir EBM’de elde edilebilecek anahtar kelimeleri bulma süresini kısaltmanın güçlü bir yoludur.
google adwords,yeni adwords,google adwords update,old google adwords,adwords yeni arayüz,adwords reklam verme,adwords müşteri hizmetleri,google adwords karakter sayısı
Kullanmak için AdWords’e giriş yapın ve ardından Araçlar ’ı ve ardından Anahtar Kelime Planlayıcı’yı tıklayın. Bir kez oraya tıkladığınızda, “Bir anahtar kelime listesi için trafik tahminlerini al” ı tıklayın.
Tıkladıktan sonra, anahtar kelimeler ekleyin; günlük tahmin sayfasına yönlendirilirsiniz. Sayfanın en üstünde bir teklif ve günlük bütçe girebilirsiniz; tahminler buna göre değişecektir. Ayrıca, tekliflerinizin hangi noktalarda azalan geri dönüşlere ulaşmaya başlayacağını görmek için trafik tahmin grafiğine de bakabilirsiniz.
Strateji 2: Rakibini Tanı
Bu aynı zamanda PPCkampanyaları için de geçerlidir. Yalnızca kendi kampanyanızı anlarsanız, iyi şekilde başarabilirsiniz, ancak kampanyanızı ve rakiplerinizin kampanyalarını anlarsanız, çok daha başarılı olursunuz.
Kiminle karşı karşıya olduğunuzu bulmanın bir yolu, Google açık artırma görüşlerini kullanmaktır; bu, anahtar kelimeleriniz için kiminle rekabet ettiğinizi ortaya çıkarır. Ayrıca, teklif verdiğiniz anahtar kelimeler için reklamlarınızın gösterilme süresinin yüzde kaçını ve reklamlarınızı kendinizin üstünde gösterir.
Açık artırma analizlerini kullanmak için, AdWords’e giriş yapın ve reklam grupları listesinin hemen üzerindeki Ayrıntılar’ı tıklayın ve Açık Artırma Trendleri’nin altındaki “Tüm” ü seçin.
Göreceğiniz ilk görünüm, kampanya payındaki gösterim payınızın, ortalama konumunuzun, üst üste binme oranınızın, oranın üstündeki konumun, sayfa sıralamasının ve üstünlük payınızın bir listesidir. Ayrıca, rakiplerinize nasıl yığıldığınızı görmek için bu kriterlerin her birine göre sıralayabilirsiniz.
Ardından, anahtar kelimelerinizin her birinin reklam verenlerinki ile karşılaştırmasını görmek için reklam grubunu veya anahtar kelime düzeyini tıklayın.
Bu verilerle ne yapabilirsiniz? Gösterim payınızı ve kime karşı teklif verdiğinizi bilmek size daha fazla para kazandırır?
En yaygın işlem öğesi, ortalama konumunuzu yükseltmek için teklifleri yükseltmektir. Veya zaten bir konumdaysanız ancak gösterim payının tamamını alamadıysanız, reklamlarınızın çevrimdışı kalmadan önce daha fazla gösterim alabilmeniz için günlük bütçenizi yükseltmeniz gerekebilir.
Bu verilerden nasıl yararlanacağınız stratejinize ve hedeflerinize bağlıdır. Bazı reklam grupları için, mümkün olan en yüksek gösterim payını istersiniz çünkü bunlar en kârlı anahtar kelimelerdir. Yalnızca yüksek pozisyonlarda para kazanabileceğinizi ancak 7 gün 24 saat çevrimiçi olamayacağınızı öğrenebilirsiniz, bu durumda pozisyon 2-3 üzerinde kaldığı sürece daha düşük bir gösterim payıyla iyi olabilirsiniz.
Bu reklamverenlerin reklamları ve açılış sayfalarında ne kullandıkları hakkında daha fazla veri için, rakiplerinizi iSpionage gibi bir araca bağlayabilirsiniz . Rekabetçi istihbarat araçları, rakiplerinizin teklif ettiği tüm anahtar kelimeleri, kullandıkları reklam gruplarını, yayınladıkları reklam metnini ve trafiği yönlendirdikleri açılış sayfalarını gösterir.
Strateji 3: Teklif Stratejisi
Favori en güçlü teklif stratejisi önerim, AdWords teklif simülasyon aracıdır .
Kullanmak için, bir reklam grubundaki anahtar kelimelere bakarken Sütunlar’ı ve ardından Sütunlar’ı ve ardından Sütunları Özelleştir’i tıklayın. Listenin ortasına yakın bir yerde, teklifleri yüzde 50 oranında azaltırsanız, teklifleri yüzde 50 oranında artırırsanız tahmini tıklama sayısını vb. İçin yeni sütunlar ekleyebileceğiniz “Teklif simülasyon aracı” bulacaksınız.
Yukarıdaki örnekte, teklifi yüzde 50 oranında artırarak yaklaşık 7 tıklama, teklifi yüzde 300 oranında artırarak 28 tıklama, teklifi yüzde 50 oranında düşürerek 12 tıklama kaybeder ve sayfanın üstünde bir teklifle yedi tıklama kazanırsınız. Bu veriler, teklif stratejinizi bildirmek için kullanılabilir, böylece teklif tutarınızı artırmaya değip değmeyeceğine ve kampanyanız için oluşturduğunuz dönüşüm geçmişine göre ne kadar olduğuna karar verebilirsiniz.
Sonuç
Bu AdWords özelliklerini ve rekabetçi istihbarat araçlarını kullanarak rekabeti daha iyi bir anahtar kelime teklif stratejisiyle yenebilirsiniz. Bu verileri kullanarak, en yüksek YG’yi ve konumları korumak, ancak asla fazla ödeme yapmamak için yalnızca tıklama başına ödeme yaparsınız.
Önceden, tıklama başına ne kadar ödeme yapılacağını, hangi pozisyonun en karlı olduğunu ve farklı teklif düzeylerinin dönüşüm oranlarını nasıl etkilediğini bulmak için zamanınızı ve paranızı elle harcamanız gerekiyordu. Şimdi, bu üç güçlü AdWords özelliği ile işlem otomatik hale getirilmiştir ve teklif stratejinizi öngörülen dönüşümler ve edinme başına maliyet (EBM) ile optimize edebilirsiniz.
Tahminlere yüzde 100 güvenmemelisiniz, çünkü bunlar elbette sadece tahminlerdir, ancak kime karşı olduğunuzu görmek ve bu kadar zaman harcamak zorunda kalmadan kampanya performansını iyileştirmek için doğru anahtar kelime fiyatlarını seçmek için bilgileri kullanabilirsiniz. ve para. Lütfen aşağıdaki sohbete katılın ve teklif stratejinize yardımcı olduğunu düşündüğünüz ek yorum veya özellikleri ekleyin.
Optimize 360, bu yıl Mart ayında kurumsal düzeyde bir ürün olarak lanse edildi ve esasen site sahiplerinin sayfa düzenlerini test etmesine ve bir sayfanın kaynak kodunu değiştirmeden kopyalamasına izin veren bir açılış sayfası test aracıdır.
Kullanıcıların şimdi denemeye kaydolabilecekleri bu yeni sürüm, dünya çapında bir Analytics hesabı olan herkes için ücretsiz olarak kullanıma sunulacak.
Nasıl çalışacak?
İşlevsellik, DoubleClick, AdWordsve Audience 360 gibi diğer Google ürünlerine otomatik ve doğrudan bir bağ kurmanın önemli avantajıyla, Optimizely’nin (adındaki gibi) beğenisine benzer.
Bir dizi kitle segmenti için farklı kopyaları test etme olasılıkları gibi yüksek nitelikli potansiyel müşterilere yeniden pazarlama fırsatları açıktır, bu nedenle bu haberler Arama uzmanları tarafından ayrıntılı olarak değerlendirilecektir.
Oturum Kalite Puanı: Bu ne?
Bu, yıl içinde piyasaya sürülecek olan yeni bir ölçümdür ve çok ilginç bir duyurudur.
Google, Oturum Kalitesi Puanının, geçmiş davranışı, benzer kullanıcılardan alınan verileri ve sayısız diğer faktörleri temel alarak “sitenize veya uygulamanıza işlem yapan bir ziyaretçinin olasılığını tahmin edeceğini” söyledi.
Akıllı Hedefler ürününü yönlendiren aynı makine öğrenim teknolojisi tarafından yönlendirilen bu, Google’ın ‘makine öğrenen bir ilk’ şirket olma hedefinin bir başka yansımasıdır.
adwords kalite puanı hesaplama,kalite puanı nasıl yükseltilir,google ads kalite puanı,adwords kalite puanı nasıl arttırılır,adwords kalite puanı nasıl yükseltilir,adwords kalite puanı nasıl artırılır,google adwords
Bütün bunlar ne anlama geliyor?
Cihaz, kişiselleştirme ve müşteri katılımı faktörlerinin önem kazandığı bir zamanda, pazarlamacılar kullanıcıları daha ayrıntılı bir şekilde hedeflemeye çalıştıkları için bu kesinlikle bir haberidir.
Bu özelliklerin piyasaya sunulmasında ne kadar etkili olduğu görülmekle birlikte, teknoloji ve bunların ardında yatanlar göz önüne alındığında, Optimize Etme ve Oturum Kalitesi Puanının site sahipleri ve arama pazarlamacıları üzerinde önemli bir etkisi olacağına inanmak için iyi bir neden var.