Etiket: küçük işletmeler için seo önerileri

  • Küçük İşletmeler İçin SEO Önerileri

    Küçük İşletmeler İçin SEO Önerileri

    Küçük İşletmeler İçin SEO Önerileri

    Anahtar kelimeleri tespit  etmelisiniz

    Anahtar kelimelerin tespit edilmesi sırasında içinde bulunulan sektör ile alakalı anahtar kelimeleri kullanmaya dikkat etmelisiniz.

    Hem site içi SEO hem de site dışı SEO çalışmaları yapmalısınız.

    Google search console kurulumunu yapmayı unutmayın

    Google Analytics kurulumunu yapmayı unutmayın.

    Kalitesiz backlinklerden kesinlikle kaçının

    seo türkiye, seo nedir, google seo,küçük işletmeler için seo önerileri,seo önerisi,seo
    seo türkiye, seo nedir, google seo,küçük işletmeler için seo önerileri,seo önerisi,seo

    Düşük olduğunu düşündüğünüz sayfalarınıza içerik ekleyin ve onları güçlendirin.

    Web sitenizin içerisine kurulmuş bir blogunuz olması gerekmektedir

     

    Oluşturduğunuz içerikleri sosyal medyada yayılmasını sağlayın

    Her sayfanızda özgün bir başlık “title” oluşturmalısınız.

    Her sayfanız için bir meta açıklaması oluşturmalısınız

    Anahtar kelime çalışması yapın

    Uzun kuyruklu anahtar kelimelerin önemini unutmayın.

    Her sayfanız için değişik anahtar kelimeler ayarlamalısınız

    Anahtar kelimenizin görsel alt etiketinde geçtiğinden emin olun.

    Backlink çalışmalarınızı devamlı ve düzenli olarak devam ettirin

    Güvenilir ve alakalı kaynaklardan backlink temin edin.

    Mobil için optimize edin

    Günümüz için konuşacak olursak; mobil optimizasyonu, artık bir seçenekten çok zorunluluk haline geldi. Mobil olarak uyumlu versiyonlarını geliştiren siteler sıralama yarışında bir adım öne geçiyor
    Google’ın mobil öncelikli indeksinin de geliştirilmesiyle mobil optimizasyonu, SEO stratejileri açısından önemsemeniz gerekir.

    Lokal varlığınız ve internet üzerindeki görüntünüz

    Lokal alıntılar üç şekilde hazırlanabilir: Endüstriye özel platformlar, Lokal İşletme veri platformları ve İnternet.Lokal listeler yaparak müşterilere hizmet veren bir platform olarak örnek sağlanabilir. Google Benim İşletmem (GMB) de bütün sektörlerdeki işletmelere hitap eden genel bir platformdur. Tüm bunların dışında; bloglar, belediye siteleri ve benzeri uygulamalar aracılığı ile de işletmenize lokal alıntı kurabilirsiniz.

    Site haritası hazırlayın

    Sitelerin trafik kaybetmesinin en büyük sebeplerinden biri de taranabilirlik problemi yaşamalarıdır. Eğer trafik oranınızı yükseltmek istiyorsanız, SEO stratejilerinize ilk şekilde bu noktadan başlamalısınız. Siteniz için hazırlayacağınız bir site haritası, arama motorlarına site sayfalarınızı taramasına yardımcı olur, yani sayfalarınız tamamen taranmasını sağlar.

    Meta-veri düzenlemesi

    Olumlu SEO sonuçları almak için düzenli bir meta-veri de önemli nedenlerden bir tanesidir. Meta-verinizi oluşturan kısımlar; başlık, meta açıklama ve URL’dir. Hedef anahtar kelimenizi başlıkta bulundurmaya özen göstermelisiniz. Meta açıklamalarınızı kullanıcılara linke tıklamaya yöneltecek şekilde yazmaya çalışmalısınız