Etiket: PPC

  • PPC ipucu ve taktikleri

    PPC ipucu ve taktikleri

    E-ticaret firmaları için PPC ipucu ve taktikleri

    PPC, dijital pazarlamada reklam harcamalarının nasıl olacağının kontrolünü sağlayan kurallardan bir tanesidir. Türkçe’ye Tıklama Başına Maliyet olarak çevrilen PPC, özellikle Google Adwords ve sosyal medya reklamlarında kullanılıyor ve markalara birden fazla  avantaj sağlamaktadır.

    Planlamalarınızı yapın

    Reklam kampanyası oluşturmadan önce hangi hedef ile  bu reklamları çıkacağınızı belirlemeniz gerekmektedir. Ürün tanıtımı, marka bilinirliği, web siteye trafik çekmek gibi birden çok  amaçlar ile reklam kampanyalarını oluşmasını sağlayabilirsiniz. Bu nedenle de öncelikle amaçlarınızı belirleyin ve hangi ürünler üzerinde ne şekilde  içerikler hazırlayacağınız, eyleme çağrı ifadelerinizi ve meta açıklamalarınızı belirlemeniz ve planlamanız önem sahibidir.

    Sadece ana sayfaya yönlendirme yapmak zorunda değilsiniz

    Reklam kampanyalarınızı oluştururken, kullanıcıları sadece ana sayfanıza yönlendirmek zorunda değilsiniz. Başka varış sayfalarına da yönlendirmeler yapabileceğiniz gibi, ürünlerle ilgili reklam kampanyaları oluşturuyorsanız bu reklamları ürün sayfalarına da yönlendirme sağlayabilirsiniz. Bu nedenle  de yönlendirme linklerinizi de doğru bir biçimde  seçmeniz önem sahibidir.

    Kötü performans gösteren anahtar kelimelerinizi analiz edin

    Dijital reklamlara yeni başlıyorsanız, birkaç farklı deneme yapmanız gerekecektir. Bu denemeler sonrasında da sizin için iyi performans göstermeyen anahtar kelime gruplarını belirleyebilirsiniz. Bu kelimeleri belirleyerek, ilerleyen zamanlardaki reklam kampanyalarınızda bu anahtar kelime grupları haricindeki kelimelere odaklanabilirsiniz.

    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri
    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

    Negatif anahtar kelimelerden yararlanın

    Özellikle Adwords üzerindeki reklam kampanyalarınızda, negatif anahtar kelimeler belirlemeniz, reklamlarınızın daha ilgili arama sonuçlarında görülmesini sağlayacağı gibi reklam bütçenizin de daha iyi bir şekilde yönetilmesini sağlayacaktır. Negatif anahtar kelime kullanımıyla ilgili detaylı bilgi için aşağıdaki rehberimize bakabilirsiniz.

    Mobil reklamları unutmayın

    Mobil reklamlar da günümüzde oldukça önemli bir yere sahiptir. Mobil kullanıcı sayısının artmasından dolayı kullanıcılar büyük bir kısmı  mobil cihazları üzerinden ürün araması sağlayabiliyor. Mobil trafiğiniz fazlaysa ya da potansiyeli varsa, reklam bütçenizin bir kısmını mobil reklamlara ayırabilirsiniz ve reklam bütçenizi daha iyi yöneterek, reklamlarınızın da performansını yükseltebilirsiniz.

    Potansiyeli olan kampanyalarınızı büyütün

    İyi geri dönüş aldığınız ve satışa dönüşen reklam kampanyalarınızın bütçesini artırmak da önemli bir yere sahiptir. Böylelikle daha uzun süre bu kampanyalardan geri etkileşim alabilirsiniz. Bu nedenle de reklamlarınızı yakından takip ederek, hangilerinin sizler  için iyi bir performans verdiğini incelemeniz gerekir. Potansiyeli olan kampanyalarınızın ortalama bütçesini artırarak süresini uzatmak, satışlarınıza da olumlu bir şekilde etkilemiş olacaktır

    Reklamlarınızda sayılara yer verin

    Reklam içeriklerinizi oluştururken, kullanıcıların dikkatini çekmek için rakamlardan ve sayılardan faydalanabilirsiniz. Örnek vericek olursak  bir indirimle ilgili kampanya çıkıyorsanız, reklam metninizde %30 indirim gibi, belli bir sayı belirten ifadelerin kullanımını sağlayabilirsiniz. Bu şekilde  sayılar kullanmak, reklamınızın da içeriğini daha iyi ifade edeceği için, reklamlarınızdan daha fazla geri dönüşler sağlayabilirsiniz

    Hangi kanallar üzerinden reklam çıkacağınıza karar verin

    PPC modeli birçok değişik  kanal üzerinde kullanılabiliyor. Bu sebeple de hangi kanallar üzerinden reklam kampanyaları çıkacağınıza da karar vermeniz gereklidir. Adwords sizin için doğru bir yer olmayabilir ya da Adwords’le ilgili çok fazla deneyiminiz olmayabilir. Bu durumda da sosyal medya platformlarını  tercih edebilirsiniz. Bunun yanında hedef kitlenizin en çok hangi kanalları kullandığını da analiz etmeniz, reklamlarınızı hangi kanallar üzerinden çıkacağınız konusunda size bir takım fikirler oluşmasını sağlayacaktır.

  • Uluslararası SEO: Performansı ölçeklendirmenin  yolları

    Uluslararası SEO: Performansı ölçeklendirmenin yolları

    Dijital devrim gerçekten küresel bir fenomen haline geldi.

    Avrupa Birliği’nde, İnternet yüzde 80’in üzerine çıkarken , bazı ülkeler yüzde 90’ın oldukça üzerine çıkmaktadır . Çin’de, nüfusun yalnızca yüzde 53’ünü temsil eden 731 milyon internet kullanıcısı var – bu da büyümeye yer bırakıyor.

    İnternet, markalara, sınır ötesi ve dil veya kültürel engellerden bağımsız olarak müşterilerine ulaşması için eşsiz bir yol sağlamaktadır. Farklı popülasyonlara ulaşmak, insanların bu farklı ülkelerde ne istediklerini anlamayı ve daha sonra bu ihtiyaçları karşılamak için içerik üretmeyi gerektirir.

    Bu, içeriği basitçe farklı dillere çevirmek değil, alaka düzeyi ve yerelleştirmenin temel SEO ilkelerini global ölçekte uygulamaktan ibarettir – aynı zamanda teknik SEO içeriğinin doğru dilde uygun popülasyona iletilmesini de sağlar.

    Uluslararası SEO stratejinize başladığınızda, potansiyelinizi en üst düzeye çıkarmak için uygulamalarınızı ölçeklendirmenin yollarındandır.

    Bölgeden bölgeye talep değişikliklerini anlayın

    Global bir aramayı tamamlarken, Google’da bile, içerik türleri ve SERP düzenlerinin ülkeden ülkeye değişeceğini göreceksiniz. Örneğin, belirli bir anahtar kelime bir ülkede Hızlı Yanıt’ı tetikleyebilir , ancak başka bir ülkede bu yanıtlamayacaktır . Her bölgede, Google, optimum bir kullanıcı deneyimi sağlamak için SERP’lerini yerel eğilimlere ve ilgi alanlarına göre modeller.

    seo nasıl yapılır,uluslararası seo,global seo,seo google,seo ne yapar,ppc,ppc potansiyeli
    seo nasıl yapılır,uluslararası seo,global seo,seo google,seo ne yapar,ppc,ppc potansiyeli

    Yalnızca içerik ve SERP’ler değişmeyecek, anahtar kelimeler ve trafik oranları da değişecektir . Anahtar kelimeler doğrudan bir dilden diğerine çevrilemez – kültürel çıkarları, nüfusu, argo ve yerel kelimeleri dikkate almalısınız.

    Farklı bölgeler, aynı sektördeki markalardan, satın alma kararlarını vermeden önce görmek istedikleriyle ilgili farklı beklentilere sahiptir.

    Uluslararası bir arama stratejisi geliştirirken, bir ülkedeki belirli bir terim için iyi bir sıralamanın, diğer bir ülkede ilgili terimler için iyi bir sıralama anlamına gelmediğini anlamalısınız. Yerel olarak en iyi duruma getirmeniz ve bu yerel izleyici için tam olarak içerik ve kullanıcı deneyimi oluşturmanız gerekir . Uluslararası bir arama stratejisi oluşturma yolunda herhangi bir adım atmadan önce, o ülke içindeki anahtar kelime talebini ve trafiği anlamanız gerekir.

    Sonuçlarınızı ölçün

    Tüm SEO stratejilerinde olduğu gibi, global olarak genişlemek, ilerlemeniz için dikkatli ölçümler almanızı gerektirir. Daha etkili bir uluslararası SEO stratejisini geliştirmek ve geliştirmek için hala nerede ihtiyaç duyduğunuzu görmek için ölçümlerinizden elde edilen bilgileri kullanabilirsiniz.

    1. Somut bir küresel strateji uygulamanızdan önce, sırasında ve sonrasında farklı ülkelerdeki varlığınızın ve sıralamanızın ölçümlerini alın. Bu, ilerlemenizi açıkça görmenizi ve iyileştirme için potansiyel alanları daraltmanızı sağlar.
    1. Sayfaların her ülkede doğru sıralanmasını sağlamak için sayfa sıralamanızı izleyin. İngiltere’de sık rastlanan bir terimin sıralanması gibi hreflang etiketleriniz ve anahtar kelime sıralamanızdaki hatalar , yerel tüketici tabanına olan ilginizi azaltabilir ve sonuçta sıralamanızı ve potansiyel müşterileri meşgul etme yeteneğinizi zedeleyebilir.
    1. Belirli bir ülkenin Twitter hesabı gibi alternatif dijital kanalların başarısını ve etkisini ölçün.
    1. Yeni pazarlara genişlerken PPC potansiyelini düşünün. Uluslararası SEO çabalarınıza başladığınızda, siteniz için yüksek sıralar almanız zaman alabilir. PPC’yi kullanmak, yeni bir bölgede çekiş kazanmanıza yardımcı olabilir. Yeni bölgelerdeki arama davranışını ve dönüşüm oranlarını daha iyi anlamak için bu çabalarla başarınızı ölçün.

    Dünya giderek artan bir şekilde bağlantılı hale geldikçe ve dijital pazarlamanın önemi dünyaya yayıldıkça, örgütlerini büyütmek isteyen markaların, izleyicileri kendi sınırlarının ötesine nasıl sokacaklarını anlaması gerekir.

    İçeriği çevirmekten çok uluslararası bir web sitesi oluşturmaktan daha fazlası vardır ve bu ipuçları doğru yönde ilerlemenize yardımcı olmalıdır. Global SEO‘ları dahil etmek, herhangi bir pazarlamacının araç kutusunda, uluslararası müşterilere pazarlamayı geliştirmelerine yardımcı olmak için önemli bir ek olmalıdır.

     

  • AdWords ve Tıklama Oranı

    AdWords ve Tıklama Oranı

    Google AdWords PPC için bu altı zaman kazandıran ipucuna göz atmalısınız .

    1. Kampanya Teşhisi

    Google şu anda Kampanya Tanılama adlı yeni bir özellik sağlamaktadır. Araç arka planda çalışacak ve AdWords hesabındaki sorunları veya anlaşmazlıkları arayacaktır.

    Bu, çakışan negatif anahtar kelimelerin veya anahtar kelimeleri olmayan reklam gruplarının reklam verenlerini uyaran hesaplarda görünen mesajlara benzer olabilir. Bu, sorun giderme süresini azaltmak ve sorunları devam etmeden ve sonuçları etkilemeden önce sorunları daha hızlı bir şekilde belirlemek için harika bir özellik olacaktır.

    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords
    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords

    2. Anahtar Kelimeleri Teşhis Edin

    Anahtar kelimeleri teşhis, reklamların her bir anahtar kelime için gösterilip gösterilmediğini hızlı bir şekilde raporlayan ve “şimdi gösterilen reklam”, “duraklatıldı” veya “düşük arama hacmi” gibi bir durum sağlayan hızlı bir araçtır. Daha ayrıntılı bir durum elde etmek için herhangi bir anahtar kelimenin yanındaki konuşma balonu üzerine gelmelisiniz.

    Herhangi bir kampanya veya reklam grubunun altındaki anahtar kelimeler sekmesinde, “anahtar kelimeleri teşhis et” e gitmelisiniz. Daha yeni hesaplarda bunu “daha fazla işlem” açılır sekmesini görmektesinizdir.

    Önemli mesaj örneklerini şunları içeriyor;

    • Bütçe sınırlı veya tükenmek üzere: “Bütçeniz nedeniyle reklamınızı yalnızca zaman zaman gösteriyoruz.”
    • Düşük teklif veya kalite puanı “Bu anahtar kelime, benzer bir anahtar kelimeye sahip diğer reklamları tetikliyor: anahtar kelime Kampanya adı> Reklam grubu adı”

    Bu, anahtar kelimelerdeki sorunların tanımlanmasını hemen anlayamayacak kadar hızlı bir şekilde izleyebilir.

    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords,kalite puanı,anahtar kelime
    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords,kalite puanı,anahtar kelime

    3. Büyük Ölçekli Değişiklikler için Toplu Düzenlemeler

    PPC‘lerini web arayüzünden yöneten reklam verenler için, yeni yayınlanan yeni bir özellik hayatınızı çok kolaylaştırmalıdır. Toplu düzenleme özelliği, birkaç tıklamayla kampanyalarda, reklam gruplarında, reklamlarda ve anahtar kelimelerde değişiklik yapılmasına olanak sağlar. Genel düzenlemeler arasında, teklifleri artırma veya azaltma, reklam metnini arama ve değiştirme veya yeni bütçeler belirleme yeteneği bulmaktadır.

    Herhangi bir sekmeden, o sekme için düzenleme seçeneklerini görmek için aşağı açılan “düzenle” yi seçin. Değişiklikleri sonlandırmadan önce önizleme şansı vardır. İleri düzey kullanıcılar için bazı sınırlamalar olsa da, örneğin, anahtar kelimeler için “tahmini sayfa teklifinin üstüne çık” gibi seçenekler hiç akıllıca olmayabilir.

     Program Raporları

    Bu o kadar basit ki, AdWords’ten gelen raporları, istediğiniz sıklıkta istediğiniz metriklerle gelen kutunuzda otomatik olarak görünecek şekilde planlayabileceğinizi unutmuş olabilirsiniz. Herhangi bir sekmeden bir rapor çalıştırın ve indirin ve “raporu e-postayla gönder ve planla” yı seçmelisiniz.

    Alınacak kullanıcıları ve sıklığı seçin. Temel paydaşlara döngü içerisinde kalmaları için otomatik olarak iletilecek basit raporlar oluşturun ve geçici raporlar hazırlayın.

    5. Negatif Anahtar Kelime Listesi

    Reklamverenler, reklam grupları ve kampanyalar arasında sık sık negatif anahtar kelimeler ekler. Bu karmaşıklaşabilir, zaman alabilir ve hatalar performansı olumsuz yönde etkileyebilir.

    Son zamanlarda Google, AdWords kampanyalarında paylaşılabilecek negatif anahtar kelime listelerini kullanma özelliğini ortaya koymaktadır. Negatif anahtar kelimeler eklerken, herhangi bir ana listeye uygulayabilirsiniz ve listenin ilişkili olduğu tüm kampanyalara eklenir. Bu, birkaç kampanyada gezinme konusundaki karışıklığı ortadan kaldırır.

    6. Otomatik Kurallar

    Süslü PPC yönetim platformlarını kullanmayan reklamverenler için , AdWords otomatik kuralları, Cyber ​​Monday’in icadından bu yana en iyi şeydir. Otomatik kurallar, belirttiğiniz ölçütlere göre AdWords hesabında bir şeyler olmasını sağlar. Sık yapılan ve çok zaman alan görevlerde zaman kazanmak için bu özelliği kullanın.

    Otomatik kurallar için en çok zaman kazandıran seçimlerim:

    • İstediğiniz bir reklam sırasına veya sayfa sırasına ulaşmak için teklifleri değiştirme.
    • Promosyon reklamlarının açılması / kapatılması.
    • EBM’ye dayalı olarak iyi performans gösteren kampanyalarda bütçenin artırılması.

    Yapılan değişiklikler değişiklik günlüğünde incelenebilir ve geri alınabilir. Otomatik kuralları, hesabınızın yan gezinme panelindeki “Otomatik kurallar” bağlantısını kullanarak yönetin.

     

     

  • PPC ipuçları

    PPC ipuçları

    PPC İpuçları Nelerdir?

    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri
    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

    Her PPC yöneticisinin oynayacağı açık bir bütçeye sahip olma hayali olsa da, güven kazanıp onlara dönüşümleri sürdürebileceğinizi göstermek için bu işlem zaman almaktadır.

    Bu arada, birlikte çalıştığınız mütevazı bütçeden en iyi şekilde yararlanmaya yardımcı olmanın her zaman yolu vardır ve bugün sizinle paylaşacağım şey şu: Bir hesabın yalnızca birini destekleyebilecek bir bütçesi varsa ne yapmalı veya yukarıda paylaştığım örnek gibi, günde iki tıklamadır

    1) Marka şartlarına göre teklif

    Her zaman marka için teklif vermek istersiniz ve bu özellikle işletmeler organik bir varlık göstermediğinde, marka dışı tıklamalarının yüksek olduğu ve daha küçük bir bütçeyle çalıştığınız zaman geçerli olmaktadır.

    Gerçek şu ki, markalı tıklamaların neredeyse her zaman daha ucuz olması ve rakiplerinizin, sizi bazen marka adınıza teklif ettikleri gibi, burada atmalarını kesinlikle istemiyorsunuz.

    2) Google Görüntülü Reklam Ağı’nı keşfedin

    İyi yapıldığında, GDN, web’de gezinirken kişileri hedeflemenin harika bir yoludur. Son derece güçlü bir bütçeyle hizmet tabanlı işletmeler için, yalnızca hizmet verdiğiniz şehirleri hedefleyerek GDN’ye küçük bir kısım koymayı düşünün. Görüntülü reklamlarınız metin reklamlar kadar geleneksel olabilir  veya video, zengin medya veya resimler kadar çekici olabilir.

    Ve bazen GDN konusunda daha az rekabetçi; Hukuk sektöründeki müşteriler Google Arama Ağı’nın başına tıklama başına 80 ile 100 ABD Doları arasında, GDN’de 2 ile 12 ABD doları arasında harcama yapıyor.

    Hesap için iyi olmayan siteleri hariç tutmayla ilgili olarak GDN’deki yerleşimlerin ve hedeflemenin tüm seçenekleriyle birlikte dikkatli bir gözle birleşince, burada güzel sonuçlar görebilirsiniz.

    3) Kesinlikle yeniden pazarlama 

    Yeniden pazarlama , web sitenizi ziyaret ederek işletmenize ilgi duyduğunu belirten kişilere ulaşmanın hedeflenmiş bir yoludur. Bu yüzden bu sıcak müşterilerin sitenizi terk ettiklerinde sizi unutmasına izin vermeyin. GDN’de yeniden pazarlama, ucuz tıklamalarla harika sonuçlar üretebilir.

    4) Reklam planlamasıyla kurnaz olun

    Mütevazı bir bütçeniz olduğunda, reklamlarınızın ne zaman gösterileceği hakkında arama yapmanız gerekir. Müşterilerinizin çoğunun sabah 8:00 arasında geldiği bir sektördeyseniz. öğleden sonra saat 6’da, muhtemelen reklamlarınızı bundan sonra kapatmak veya belirli bir süre zarfında tekliflerinizi% 50 düşürmeyi düşünebilirsiniz.

    5) Paylaşılan bütçeleri göz önünde bulundurun

    Paylaşılan bütçeler, hepsine bir şans verilmesine yardımcı olmak için bütçenizin tamamını birden fazla kampanyada paylaşmanıza olanak tanır. Ajansımda bu stratejiyi nadiren kullanıyoruz, ancak bütçenizi genişletmek istediğinizde ilginç bir seçenek olabilir.

    İşte Google bunu şöyle açıklıyor :

    “İki kampanya arasında eşit bir şekilde bölünerek, günlük 100 ABD Doları ayırdığınızı varsayalım. Belirli bir günde, bir kampanya normalden daha az gösterim ve tıklama alabilir; bu da yalnızca 40 ABD Doları harcanmasına neden olur. Paylaşılan bir bütçeyle, AdWords bu artık 10 doları alabilir ve toplam kampanya sonuçlarınızı en üst düzeye çıkarmak için ikinci kampanyaya yeniden yerleştirebilir. ”

    Bu seçeneği AdWords paylaşılan kütüphanesinde> bütçelerde bulabilirsiniz.

    6) Olumsuz, olumsuzlayın, olumsuzlayın

    Bir kampanya başlatıldıktan sonra, negatif anahtar kelimeleri bütçe kontrol etmenin bir yolu olarak kullanmak yaygındır . Ancak, reklamını yaptığınız sektörü zaten biliyorsanız, neden bekleyesiniz?

    Sağlam bir negatif anahtar kelime listesiyle başlatmayı deneyin, daha sonra arama terimlerinizi gözden geçirirken hızlı davranın.

    7) Yerel tutunmak

    Hukuk endüstrisinde başladığım örneğe benzer olanlar için, gerçekten çalıştıkları ülkeleri hedeflemeleri gerekiyor. Daha da iyisi, para biriktirmek için çalıştıkları ilçelerle sınırlandırıyorlar. Burada yer hedefleme hakkında daha fazla bilgi edinin .

    8) Yalnızca arama kampanyalarını deneyin

    Yalnızca  arama yapabilen reklamlar , arama yapabilen mobil cihazlar için mobil arama sonuçlarında gösterilir ve hizmet tabanlı bir işletme içinde olanlar için önemli bir strateji olmuştur. 

    Bütçeden tasarruf etmeye çalışırken, sonuçlarda 1 numaralı teklif verme konusunda endişelenmeyin. Artık Google, mobil SERP’lerin tepesinde daha fazla reklam gösterdiği için, 2 veya 3 numaralarını etkili bir şekilde hedefleyebilir ve dönüşümleri görmeye devam edebilirsiniz.

    AdWords’te sunulan tüm özellikler ve biraz yaratıcılık sayesinde, daha mütevazı bir bütçeye sahip olsalar bile işletmelerin PPC ile başarılı olmalarına yardımcı olabilirsiniz.

     

  • Denemeniz Gereken Kullanışlı PPC araçları

    Denemeniz Gereken Kullanışlı PPC araçları

    Tıklama başına ödeme pazarlamanın başlangıcından beri – zorlukların üstesinden gelmemize ve üstesinden gelmemize yardımcı olacak yeni araçlar bulduk. Tüm araçlarımız çok ilkel ve basit olarak başladı, fakat zaman geçtikçe büyük ölçüde gelişti.

    Araçlar profesyonel pazarlamacılar için çok önemlidir. Doğru PPC araçları size zaman kazandırır, önemli bilgiler sağlar, size ilham verir ve sonuçta şirketiniz veya müşterileriniz için daha fazla para kazanır.

    Evrimsel bir atılım yapmaya hazırsanız, bu yıl denemeniz gereken harika PPC aracının listesine göz atın .

    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp
    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp

    PPC yönetimi

    1. AdWords Editör

    Google AdWords’te birden fazla hesapta düzenli olarak büyük kampanyalar veya kampanyalar üzerinde çalışıyorsanız, AdWords Editör’e ihtiyacınız vardır . Toplu düzenlemeler ve optimizasyonlar için ihtiyacınız olan hemen hemen her şeye sahiptir. Çevrimiçi olarak kullandığınız AdWords’e benzese de, masaüstü sürümü muhtemelen yaklaşık üç ila beş kat daha hızlı.

    2. Bing Ads Editör

    Bing Reklamları kullanıyorsanız sonra Bing Ads Editör a-olması gerekir. Bing Ads kampanyalarınızı yönetmek için sağlam bir hepsi bir arada araçtır.

    3. Optmyzr

    ABD Arama Ödülleri’nde, Optmyzr “En İyi PPC Yönetim Yazılımına” sahip olduğu ve iyi sebeplerden dolayı kazandı . Optmyzr, AdWords ve Bing Ads kampanyalarını yönetmenize yardımcı olacak çeşitli araçlar (optimizasyon önerileri, veri görselleştirmeleri, gelişmiş raporlamalar ve komut dosyaları) sunuyor.

    4. Ücretsiz AdWords Performans Greyder

    WordStream’den Ücretsiz AdWords Performans Greyder’i ile AdWords hesabınızı 60 saniye veya daha kısa bir süre içinde detaylı bir şekilde kontrol etmelisiniz.

    Kritik performans faktörleri hakkında sizlere önemli geri bildirim veriyor ve kampanyaları düzenlemeyi ve geliştirmeyi kolaylaştırıyor.

    5. AdEspresso

    AdEspresso , Facebook reklam verenlerinin kampanyaları oluşturması, optimize etmesi ve analiz etmesi için harika bir araçtır. 14 günlük deneme sürümü ile ücretsiz olarak kontrol edebilirsiniz

    Anahtar kelime ve rakip araştırması

    6. SEMrush

    Rekabetinize dair fikir edinmeniz mi gerekiyor? SEMrush , değerli, ayrıntılı anahtar kelime ve alan adı verilerini bulmak için en iyi araçlardan biridir. Y

    7. Spyfu

    SpyFu , rakiplerinizin anahtar kelimelerinin tümünü indirme yeteneği gibi, diğer araçların sahip olmadığı bazı harika özelliklere sahiptir. Aynı zamanda, bir bakışta önemli olan ve kolayca ulaşılabilecek birçok bilgi içeren kaygan bir arayüze sahiptir.

    8. iSpionage

    ISpionage , kullanımı kolay, rekabetçi bir istihbarat aracıdır. Doğru, güncel rekabetçi zeka bilgileri sağlar ve rakip web sitelerini ve çevrimiçi pazarlama çabalarını büyütmenin harika bir yoludur.

    9. Google Anahtar Kelime Planlayıcı

    Zaten Google’ın Anahtar Kelime Planlayıcı’nı kullanmıyorsanız şok olurum . Anahtar kelime araştırması için önemli bir PPC aracıdır.

    10. Google Trendleri

    Arama eğilimi verileri, kampanyaları mevsimlik talebe uyacak şekilde ayarlarken inanılmaz derecede değerli olabilir. Google Trends , akıllı PPC pazarlamacılarının danışman olması gereken önemli bir ücretsiz veri kaynağıdır.

    Arama takibi, analitik ve dönüşüm oranı optimizasyonu

    11. Invoca

    Telefon görüşmeleri işletmeler için inanılmaz derecede değerlidir. Kimin aradığını ve nedenini anlamalısın. Invoca , bu çok önemli çağrıları yakalamak, yönetmek ve izlemek için bir çözüm sunar. 30 platformla bütünleşir.

    12. Twilio

    Twilio , arama takibi ve analitik için mükemmel bir seçenektir. Telefon numaralarını ucuza ve kolayca satın alabilirsiniz (yerel veya ücretsiz) ve bu numaralara telefon görüşmeleri kaydedebilirsiniz. Fiyatlandırma, kullandıkça öde esasına göre yapılır.

    13. Çağrı Demiryolu

    CallRail telefon görüşmesi izleme, kayıt ve analitik için başka bir seçenektir. CallRail’de Google Analytics ve AdWords entegrasyonu bulunur. 14 günlük ücretsiz deneme süresi vardır.

    14. Google Analytics

    Google Analytics , PPC kampanyalarınızın ve web sitenizin performansının etkinliğini izlemek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Ücretsizdir, ancak büyük işletmeler için bir Premium seçeneği vardır.

    15. Twitter Analytics

    Twitter Analytics , çok sayıda veri sağlar . Yalan söylemem, Twitter Analytics verilerine biraz takıntılıyım. Ne kadar çok insanın tweet’inizi görüp ilgilendiğini, kampanyalarınızın etkili olup olmadığını ve takipçilerinizle ilgili her türlü değerli demografik verileri keşfedebilirsiniz.

     

     

  • Kullanışlı PPC araçları

    Kullanışlı PPC araçları

    Sertifikalı Bilgi

    Sertifikalı Bilgi’de verileri analiz etmenize, tonlarca reklam oluşturmanıza yardımcı olacak güzel bir araç takımına sahiptir ; ve kalite puanınızı optimize edin .

    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp,kullanışlı pcc araçları,adwords,adwords komut dosyaları
    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp,kullanışlı pcc araçları,adwords,adwords komut dosyaları

    Unbounce

    Bir açılış sayfası oluşturmanız mı gerekiyor? İhtiyacınız olan her tür açılış sayfası için (ürünler, satışlar, müşteri adayı oluşturma, e-Kitaplar, vb.) 80’den fazla şablon sunan Unbounce ile tanışın .Ücretsiz deneme için kaydolabilirsiniz.

    LeadPages

    LeadPages , aralarından seçim yapabileceğiniz düzinelerce açılış sayfası ve bakanlık şablonunun yanı sıra basit bir açılış sayfası oluşturucu sunar.

    BuzzSumo

    BuzzSumo olan müthiş her türlü . Size en çok paylaşılan içeriği gösterir. Akılda kalıcı makale başlıkları (tonlarca paylaşım ve bağlantı alan tür) aynı zamanda çekici PPC reklam başlıkları da yaratacaktır!

    Ubersuggest

    Ubersuggest’tan bazı iyi anahtar kelime fikirleri alabilirsiniz . Bu popüler ücretsiz anahtar kelime aracı, yazdığınız anahtar kelimeleri temel alan binlerce öneri sunar.

    Resim olarak paylaş

    Resim olarak paylaş , çoğunlukla içerik pazarlamacıları için bir araç olarak kullanılır, ancak hızlı bir şekilde harika görüntülü reklamlar oluşturmak için de kullanabilirsiniz. Reklamınızı yayınlanmadan önce resim telif haklarını kontrol ettiğinizden emin olun! Image olarak paylaş, ücretsiz bir hesaptır

    Canva

    Canva , sürükleyip bırakma arayüzü ile çarpıcı görüntülü reklamları kolayca oluşturmak için kullanabileceğiniz başka bir araçtır. Kendi varlıklarınızı ücretsiz çalışmak için yükleyin veya kitaplıklarından görüntüleri kullanmak için küçük bir ücret ödeyin.

    Pinterest

    Görüntülü reklam görüntüleri için ilham almanız mı gerekiyor? Pinterest’e göz atarak biraz zaman geçirin . Yaratıcı meyve sularının akmasını sağlamak için şaşırtıcı görsellerin kaydedilmesi, düzenlenmesi ve keşfedilmesi için harika bir araçtır.

     Facebook Metin Yerleşim Aracı

    Facebook, reklamınızın (resimler ve video küçük resimleri) yüzde 20’den fazla metin içerememesi konusunda sinir bozucu bir kurala sahiptir. Uyumlu olduğunuzdan, reklamlarınızın Facebook’ta (ve Instagram’da) yayınlanabildiğinden emin olmak için, Facebook Metin Yer Paylaşımı Aracı’nı kullanın . Metniniz, kılavuzlarının 6 veya daha fazla kutusuna dökülürse, reklamınızı düzenlemeniz ve doğru olana kadar tekrar kontrol etmeniz gerekir.

    PPC Otomasyonu

    AdWords Komut Dosyaları

    AdWords Komut Dosyaları’nı sever misiniz? Kim yapmaz Komut dosyaları, kabusuyla zaman alan görevleri otomatikleştirmenizi sağlar.Değişken eşleştirmesini kapatmaya, rakip izlemeye kadar her şey için harika bir AdWords senaryo koleksiyonuna sahiptir . Burada inanılmaz şeyler var..

    Uygulamalar

    Google AdWords Uygulaması

    AdWords kampanya yönetimini  içinde yapmanız gerekebilir. Android ve iOS için bu güzel ve hızlı uygulama, anahtar kelime tekliflerini ayarlamanıza, AdWords nesnelerini (ör. Kampanyalar, reklamlar, reklam grupları) etkinleştirmenize / devre dışı bırakmanıza ve AdWords’ün çeşitli önerilerini uygulamanıza olanak tanır. Ancak, yeni metin reklamlar veya kampanyalar oluşturamaz veya manuel olarak anahtar kelimeler ekleyemezsiniz.

     Facebook Reklam Yöneticisi Uygulaması

    Facebook Reklam Yöneticisi Uygulaması ( iOS ve Android için ) kampanyalarınızı yönetmenizi sağlar. Tüm mobil cihazınızdan, reklamlarınızın performansını izleyebilir, reklamları düzenleyebilir, bütçenizi ayarlayabilir ve hatta yeni reklamlar oluşturabilirsiniz.

    Google Analytics Uygulaması

    Google Analytics, bir “sürü” demek ve “bit” tarafından – biraz sınırlı olduğunu. Ancak halindeyseniz ve hızlı bir şekilde istatistiklerinizi veya raporlarınızı kontrol etmeniz gerekiyorsa, bu uygulama tam da bunu yapmanıza izin verecektir.

     

     

  • PPC’yi Kimler Kullanmalıdır?

    PPC’yi Kimler Kullanmalıdır?

    PPC nedir sorusunu kısaca yanıtladıktan sonra “bu reklam türünü kimlerin kullanması daha doğru olur” ona bakalım.

    Bu reklam yönetim şekli genel olarak sektör fark etmeksizin her işletme tarafından kullanılabilir. Marka bilinirliğini arttırma, bir internet sitesine daha çok ziyaretçi çekmek ve verilen bir hizmetin tanınmasını sağlamak için uygulanabilir.

    ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları,kalite puanı,adwords kalite puanı,kalite puanı arttırma

    PPC Kullanmanın Yararları

    • PPC sayesinde internet sitenize gelen ziyaretçi sayısı ve trafik artar. Sonuç olarak müşteri sayınızda artış gözlemlersiniz.
    • Reklamlarla ulaşılmak istenilen kitlenin internet sitenize gelmesini sağlayabilir. Bunun için farklı anahtar kelimelerin ve farklı coğrafyaların hedeflenmesi gerekir. Doğru reklam kampanyası ile , ilgi çekici materyallerin kullanıldığı reklamlarınıza tıklayan müşteriler direkt olarak sitenize gelir ve satın alma işlemini gerçekleştirme ihtimalleri diğer ziyaretçilere göre daha fazla olmaktadır
    • PPC ile internet sitenizin belirli sayfalarına ziyaretçi çekmeniz mümkündür. Bunu analiz yapıp performans ölçme imkanları sağlaması sayesinde gerçekleştirir.
    • Yatırım miktarını denetleme imkânı sunar. Yapılan bir reklam kampanyasının ne derecede kâr sağladığı belirlenebilir.
    • Verilerin analiz edilme imkânı vardır.
  • PPC Nedir?

    PPC Nedir?

    Dijital pazarlama konusunda bilinmesi gereken önemli noktalardan birinin üzerinde durmaya çalışacağım. PPC nedir sorusu dijital pazarlama olarak sorulması gereken sorulardan sadece bir tanesidir. Bu yazımızda PPC sözcüğünün anlamı, bu sistemin özelliklerinin neler olduğunu , bizlere  sağlamış avantajları ve kullanma şekli hakkında ayrıntılı bilgiler elde edeceğiz.

    PPC kısaltması (Pay Per Click) kelimelerinin baş harflerinin yan yana getirilmesiyle oluşturulmuştur.  Türkçe açıklamasıyla “tıklama başına maliyet” anlamına gelmektedir.  Bu dijital pazarlama terimi Facebook, Twitter ve Google Ads (eski adıyla Adwords) platformlarının kullanıldığı reklam kampanyalarında oluşturulan bütçenin harcanma şekli konusunda bilgi verir.

    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri
    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

    PPC kuralına uyularak bir reklam kampanyası yapıldığı zaman ziyaretçiler tarafından reklamlarınız her tıklandığında oluşturulan bütçeden bir miktar harcanmış olur. Örnek olarak Twitter ortamında bir kampanya düzenlediğinizi varsayalım. Bu reklam kampanyasında tıklama başına 1 TL ödeyecekseniz Twitter kullanıcıları sizin reklamlarınıza her tıkladığında hesabınızdan 1 TL harcanmış olur. Tıklama başı maliyet kısaca bu şekilde gerçekleşmektedir.