Etiket: ppc reklam

  • PPC ipuçları

    PPC ipuçları

    PPC İpuçları Nelerdir?

    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri
    PPC,PPC ipuçları,PPC ipuçları nelerdir,pay per click nedir, cpc nedir, ppc reklam, dijital pazarlama terimleri

    Her PPC yöneticisinin oynayacağı açık bir bütçeye sahip olma hayali olsa da, güven kazanıp onlara dönüşümleri sürdürebileceğinizi göstermek için bu işlem zaman almaktadır.

    Bu arada, birlikte çalıştığınız mütevazı bütçeden en iyi şekilde yararlanmaya yardımcı olmanın her zaman yolu vardır ve bugün sizinle paylaşacağım şey şu: Bir hesabın yalnızca birini destekleyebilecek bir bütçesi varsa ne yapmalı veya yukarıda paylaştığım örnek gibi, günde iki tıklamadır

    1) Marka şartlarına göre teklif

    Her zaman marka için teklif vermek istersiniz ve bu özellikle işletmeler organik bir varlık göstermediğinde, marka dışı tıklamalarının yüksek olduğu ve daha küçük bir bütçeyle çalıştığınız zaman geçerli olmaktadır.

    Gerçek şu ki, markalı tıklamaların neredeyse her zaman daha ucuz olması ve rakiplerinizin, sizi bazen marka adınıza teklif ettikleri gibi, burada atmalarını kesinlikle istemiyorsunuz.

    2) Google Görüntülü Reklam Ağı’nı keşfedin

    İyi yapıldığında, GDN, web’de gezinirken kişileri hedeflemenin harika bir yoludur. Son derece güçlü bir bütçeyle hizmet tabanlı işletmeler için, yalnızca hizmet verdiğiniz şehirleri hedefleyerek GDN’ye küçük bir kısım koymayı düşünün. Görüntülü reklamlarınız metin reklamlar kadar geleneksel olabilir  veya video, zengin medya veya resimler kadar çekici olabilir.

    Ve bazen GDN konusunda daha az rekabetçi; Hukuk sektöründeki müşteriler Google Arama Ağı’nın başına tıklama başına 80 ile 100 ABD Doları arasında, GDN’de 2 ile 12 ABD doları arasında harcama yapıyor.

    Hesap için iyi olmayan siteleri hariç tutmayla ilgili olarak GDN’deki yerleşimlerin ve hedeflemenin tüm seçenekleriyle birlikte dikkatli bir gözle birleşince, burada güzel sonuçlar görebilirsiniz.

    3) Kesinlikle yeniden pazarlama 

    Yeniden pazarlama , web sitenizi ziyaret ederek işletmenize ilgi duyduğunu belirten kişilere ulaşmanın hedeflenmiş bir yoludur. Bu yüzden bu sıcak müşterilerin sitenizi terk ettiklerinde sizi unutmasına izin vermeyin. GDN’de yeniden pazarlama, ucuz tıklamalarla harika sonuçlar üretebilir.

    4) Reklam planlamasıyla kurnaz olun

    Mütevazı bir bütçeniz olduğunda, reklamlarınızın ne zaman gösterileceği hakkında arama yapmanız gerekir. Müşterilerinizin çoğunun sabah 8:00 arasında geldiği bir sektördeyseniz. öğleden sonra saat 6’da, muhtemelen reklamlarınızı bundan sonra kapatmak veya belirli bir süre zarfında tekliflerinizi% 50 düşürmeyi düşünebilirsiniz.

    5) Paylaşılan bütçeleri göz önünde bulundurun

    Paylaşılan bütçeler, hepsine bir şans verilmesine yardımcı olmak için bütçenizin tamamını birden fazla kampanyada paylaşmanıza olanak tanır. Ajansımda bu stratejiyi nadiren kullanıyoruz, ancak bütçenizi genişletmek istediğinizde ilginç bir seçenek olabilir.

    İşte Google bunu şöyle açıklıyor :

    “İki kampanya arasında eşit bir şekilde bölünerek, günlük 100 ABD Doları ayırdığınızı varsayalım. Belirli bir günde, bir kampanya normalden daha az gösterim ve tıklama alabilir; bu da yalnızca 40 ABD Doları harcanmasına neden olur. Paylaşılan bir bütçeyle, AdWords bu artık 10 doları alabilir ve toplam kampanya sonuçlarınızı en üst düzeye çıkarmak için ikinci kampanyaya yeniden yerleştirebilir. ”

    Bu seçeneği AdWords paylaşılan kütüphanesinde> bütçelerde bulabilirsiniz.

    6) Olumsuz, olumsuzlayın, olumsuzlayın

    Bir kampanya başlatıldıktan sonra, negatif anahtar kelimeleri bütçe kontrol etmenin bir yolu olarak kullanmak yaygındır . Ancak, reklamını yaptığınız sektörü zaten biliyorsanız, neden bekleyesiniz?

    Sağlam bir negatif anahtar kelime listesiyle başlatmayı deneyin, daha sonra arama terimlerinizi gözden geçirirken hızlı davranın.

    7) Yerel tutunmak

    Hukuk endüstrisinde başladığım örneğe benzer olanlar için, gerçekten çalıştıkları ülkeleri hedeflemeleri gerekiyor. Daha da iyisi, para biriktirmek için çalıştıkları ilçelerle sınırlandırıyorlar. Burada yer hedefleme hakkında daha fazla bilgi edinin .

    8) Yalnızca arama kampanyalarını deneyin

    Yalnızca  arama yapabilen reklamlar , arama yapabilen mobil cihazlar için mobil arama sonuçlarında gösterilir ve hizmet tabanlı bir işletme içinde olanlar için önemli bir strateji olmuştur. 

    Bütçeden tasarruf etmeye çalışırken, sonuçlarda 1 numaralı teklif verme konusunda endişelenmeyin. Artık Google, mobil SERP’lerin tepesinde daha fazla reklam gösterdiği için, 2 veya 3 numaralarını etkili bir şekilde hedefleyebilir ve dönüşümleri görmeye devam edebilirsiniz.

    AdWords’te sunulan tüm özellikler ve biraz yaratıcılık sayesinde, daha mütevazı bir bütçeye sahip olsalar bile işletmelerin PPC ile başarılı olmalarına yardımcı olabilirsiniz.

     

  • PPC bütçe stratejisi: Sınırlı bir bütçede başarı için ipuçları

    PPC bütçe stratejisi: Sınırlı bir bütçede başarı için ipuçları

    Etkili bir PPC stratejisi için büyük bir bütçeye ihtiyacınız yok . Bütçenizin boyutuna bakılmaksızın, PPC kampanyalarınızın başarısını nasıl en üst düzeye çıkaracağınız?

    Bir PPC kampanyasının bütçesi, performansında önemli bir rol oynayabilir. Ancak, önce uygun bir planlama yapmadan başarılı sonuçları garanti etmiyor.

    PPC kampanyanızın bütçesi ne kadar büyükse sonuçların o kadar iyi olduğuna inanmak yaygındır . Ancak, küçük işletmeler veya PPC‘ye tahsis edilecek çok fazla kaynağı olmayanlar, her zaman bütçe artırma seçeneğine sahip olmayabilir. Peki sahip olduklarınızla nasıl başarılı olabilirsiniz?

    ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları
    ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları

    Bu makale, PPC stratejinizi bütçenizin faydalarını en üst seviyeye çıkarmadan en üst düzeye çıkaracakşekilde nasıl yönetebileceğinizi açıklayacaktır .

    PPC‘ye başlarken ileriye planlama çok önemlidir . Ücretli arama kampanyanız için önceden tanımlanmış bir sonuca sahip olmak, fazla harcama yapmamanız ve beklenmedik ekstra maliyetlerden kaçınmanıza yardımcı olacaktır ; bu nedenle ilk adım, hedeflerinizi belirlemektir.

    Kampanyalarınızla neyi başarmak istediğinize ve nasıl başaracağınıza karar verin.

    Bütçenizi tahmin edin

    Hedeflerinizi belirledikten sonra, kampanyalarınız için kullanmak istediğiniz ilk bütçeye karar verme zamanı gelmiştir. 

    İlk soru, PPC ile kazanmak istediğiniz potansiyel müşterilerin sayısına karar vermektir. Cevap, mevcut kaynaklarınızla ve son adımda belirlediğiniz hedeflerle uyumlu olmalıdır.

    Bir sonraki adım, beklenecek EBM‘yi (işlem başına maliyet) hesaplamaya başlamadan önce işiniz için neyin önemli olduğunu açıkça tanımladığınızdan emin olmanızdır.

    Bu durumda, hızlı bir çözüm, bütçenizi, daha yüksek başarı şansınızı artırmak için düşük EBM içeren kampanyalarda kullanmaktır.

    Bütçenizin tahsisiyle stratejik olun

    Bir sonraki adım, geliştirilmiş bir EBM’yi hedeflemektir. Düşük maliyetli bir EBM, PPC kampanyalarınızla daha stratejik olmanıza yardımcı olur ve bütçenizi uygulamak için en etkili reklamları belirlemenize olanak tanır.

    EBM’yi düşürmek istiyorsanız, yapmanız gerekenler:

    • Dönüşüm oranınızı ( CVR ) artırın ve
    • Tıklama başına maliyetinizi (TBM) düşürün.

    En iyi performans gösteren reklamlara odaklanarak ve EBM’nizi düşürerek bütçenizi daha akıllıca harcayabilirsiniz.

    Yatırım getirisini hesaplarken her zaman olduğu gibi, harcamalarla karşılaştırıldığında gelir ne kadar yüksek olursa , yatırım o kadar  iyi olur.

    Şimdi CVR’nizi artırmak veya TBM’nizi azaltmak için hangi adımları atabileceğinizi merak ediyor olabilirsiniz. Eğer öyleyse, tam olarak bunun nasıl yapılacağı hakkında bazı ipuçları için okumaya devam edin.

    Anahtar kelime araştırması yapın

    Derinlemesine anahtar kelime araştırması gerçekleştirmek , hedef kitlenize ulaşmak için en iyi fırsatlarıbelirlemenize yardımcı olacaktır. 

    Bir anahtar kelime listesi eksiksiz, alakalı ve dinamik olmalıdır. Listenizin, hedef kitlenize en uygun anahtar kelimeleri, aynı zamanda daha belirgin hedefleme için harika bir fırsat sunan uzun kuyruk anahtar kelimeleri içermesini istersiniz.

    Anahtar kelime teklifi stratejinizin etkinliğini hesaplamak için şu formülü uygulayabilirsiniz:

    Anahtar kelime aramaları x TO = Tahmini trafik

    Örneğin, 1,500 aylık arama x% 4 tıklama oranı = ayda 60 ziyaret.

    Bu sayede hem arama hacmini hem de sizi hedeflerinize daha da yakınlaştırıp getirmediğine karar vermek için tıklama başına maliyeti analiz edebilirsiniz.

    Sınırlı bir bütçeyle kampanyalarınızın etkinliğini en üst düzeye çıkarmak için iyi bir ipucu, anahtar kelimelerinizin performansını sürekli olarak gözden geçirmektir.

    Kampanya sırasında anahtar kelimelerinizi analiz ederek, etkili olup olmadıklarını belirleyebilirsiniz – işe yaramazsa, kaynakların israf edilmesini önlemek için bütçenizi yeniden tahsis edebilirsiniz.

     

  • PPC bütçe stratejisi

    PPC bütçe stratejisi

    Hedeflemeye odaklanın

    Kampanya hedeflemesini daha yakından incelemek, reklamlarınızın hedef kitlenizle alaka düzeyini yükseltirken tasarruf etmenizi sağlar.

    Kampanyanız yalnızca belirli bir konumdan yol göstericiyle ilgilenmekle ilgileniyorsa, örneğin, global bir izleyici kitlesini hedefleme harcamalarını boşa harcamamak için PPC kampanyanızı coğrafi olarak hedefleyebilirsiniz .

    Coğrafi hedefleme, dönüşümleri artırmak için yerel pazarlamaya odaklanmak istiyorsanız, kampanyanızın başarı şansını artırır.

    ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları
    ppc nedir,ppc nedir tıp,ppc boya,ppc hammadde,ppc hammadde nedir,ppc reklam,ppc kağıt,ppc türkiye,PPC bütçe,PPC bütçe stratejisi,az bütçede başarı,ipuçları

    Ayrıca, anahtar kelime hedeflemesi, işletmeniz için daha iyi sonuç veren reklamlar için ödeme yapmanıza yardımcı olur. Geniş eşlemeli anahtar kelimeler veya yalnızca bütçenizi boşa harcayan rakip anahtar kelimeler için ödeme yapmanız gerekmez . Bunları negatif anahtar kelimeler olarak ekleyerek, dönüşümleri artırmak için en etkili olanlara odaklanabilirsiniz.

     

    Kalite Puanınızı Artırın

    Kişisel AdWords Kalite Puanı tıklama başına maliyet değil, aynı zamanda dönüşüm hem de etkiler. Google, Kalite Puanını çok önemli görüyor ve EBM’niz buna bağlı.

    İşlem başına daha düşük bir maliyet hedefliyorsanız, Kalite Puanınızı artırdığınızdan emin olmanız gerekir.

    Bunu yapmanın en iyi yolları:

    • Hedef kitleniz için alakalı reklamlar oluşturun
    • Doğru anahtar kelimelere odaklanın
    • Reklam gruplarınızı düzenli ve yapılandırılmış halde tutun
    • Açılış sayfalarınızı her bir reklamla ilgili yararlı ve alakalı olacak şekilde hassaslaştırın
    • TO’nuzu geliştirmek için reklam metnine odaklanın
    • İtibarınızı geliştirmek için AdWords hesap performansınızı oluşturun

    Kalite Puanıyla ilgili iyi bir şey, itibarınızı oluşturmaya başladığınızda anahtar kelime tekliflerinde tasarruf edebileceğinizdir. Bu sayede, mutlaka rakiplerinizden daha fazla harcama yapmadan daha üst sıralara çıkabilirsiniz.

    Reklam gruplarınızı daha iyi çalışacaklarını sağlamak için zaman zaman tekrar ziyaret etmekte fayda var. En başarılı reklam kümelerine odaklanın ve bütçenizi düşük dönüşümlü olanlara yatırmayı bırakın.

    Genel bakış

    Kampanyanızın başarısını belirleyen bütçe değil, stratejinizdir. PPC bütçe stratejiniz, kaynakları en etkili yollarla paylaştığınızdan emin olmak için performansı sürekli gözden geçirirken en iyi performans gösteren reklamlara odaklanmakla ilgilidir.

    Bütçenizle sınırlı hissediyorsanız, hangi stratejilerin işletmeniz için en iyi şekilde çalıştığını öğrendikten sonra küçükten başlamak ve erişiminizi genişletmek yararlı olacaktır.

    Hedef kitlenin, alakalı anahtar kelimelerin ve yapılandırılmış bir PPC stratejisinin iyi anlaşılması, kampanyanızın potansiyelini küçük bir bütçeyle bile en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabilir.