Etiket: ppc yönetimi

  • AdWords ve Tıklama Oranı

    AdWords ve Tıklama Oranı

    Google AdWords PPC için bu altı zaman kazandıran ipucuna göz atmalısınız .

    1. Kampanya Teşhisi

    Google şu anda Kampanya Tanılama adlı yeni bir özellik sağlamaktadır. Araç arka planda çalışacak ve AdWords hesabındaki sorunları veya anlaşmazlıkları arayacaktır.

    Bu, çakışan negatif anahtar kelimelerin veya anahtar kelimeleri olmayan reklam gruplarının reklam verenlerini uyaran hesaplarda görünen mesajlara benzer olabilir. Bu, sorun giderme süresini azaltmak ve sorunları devam etmeden ve sonuçları etkilemeden önce sorunları daha hızlı bir şekilde belirlemek için harika bir özellik olacaktır.

    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords
    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords

    2. Anahtar Kelimeleri Teşhis Edin

    Anahtar kelimeleri teşhis, reklamların her bir anahtar kelime için gösterilip gösterilmediğini hızlı bir şekilde raporlayan ve “şimdi gösterilen reklam”, “duraklatıldı” veya “düşük arama hacmi” gibi bir durum sağlayan hızlı bir araçtır. Daha ayrıntılı bir durum elde etmek için herhangi bir anahtar kelimenin yanındaki konuşma balonu üzerine gelmelisiniz.

    Herhangi bir kampanya veya reklam grubunun altındaki anahtar kelimeler sekmesinde, “anahtar kelimeleri teşhis et” e gitmelisiniz. Daha yeni hesaplarda bunu “daha fazla işlem” açılır sekmesini görmektesinizdir.

    Önemli mesaj örneklerini şunları içeriyor;

    • Bütçe sınırlı veya tükenmek üzere: “Bütçeniz nedeniyle reklamınızı yalnızca zaman zaman gösteriyoruz.”
    • Düşük teklif veya kalite puanı “Bu anahtar kelime, benzer bir anahtar kelimeye sahip diğer reklamları tetikliyor: anahtar kelime Kampanya adı> Reklam grubu adı”

    Bu, anahtar kelimelerdeki sorunların tanımlanmasını hemen anlayamayacak kadar hızlı bir şekilde izleyebilir.

    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords,kalite puanı,anahtar kelime
    adwords,ppc,ppc yönetimi,pcc yönetiminde zaman kazandıran ipuçları,google adwords,kalite puanı,anahtar kelime

    3. Büyük Ölçekli Değişiklikler için Toplu Düzenlemeler

    PPC‘lerini web arayüzünden yöneten reklam verenler için, yeni yayınlanan yeni bir özellik hayatınızı çok kolaylaştırmalıdır. Toplu düzenleme özelliği, birkaç tıklamayla kampanyalarda, reklam gruplarında, reklamlarda ve anahtar kelimelerde değişiklik yapılmasına olanak sağlar. Genel düzenlemeler arasında, teklifleri artırma veya azaltma, reklam metnini arama ve değiştirme veya yeni bütçeler belirleme yeteneği bulmaktadır.

    Herhangi bir sekmeden, o sekme için düzenleme seçeneklerini görmek için aşağı açılan “düzenle” yi seçin. Değişiklikleri sonlandırmadan önce önizleme şansı vardır. İleri düzey kullanıcılar için bazı sınırlamalar olsa da, örneğin, anahtar kelimeler için “tahmini sayfa teklifinin üstüne çık” gibi seçenekler hiç akıllıca olmayabilir.

     Program Raporları

    Bu o kadar basit ki, AdWords’ten gelen raporları, istediğiniz sıklıkta istediğiniz metriklerle gelen kutunuzda otomatik olarak görünecek şekilde planlayabileceğinizi unutmuş olabilirsiniz. Herhangi bir sekmeden bir rapor çalıştırın ve indirin ve “raporu e-postayla gönder ve planla” yı seçmelisiniz.

    Alınacak kullanıcıları ve sıklığı seçin. Temel paydaşlara döngü içerisinde kalmaları için otomatik olarak iletilecek basit raporlar oluşturun ve geçici raporlar hazırlayın.

    5. Negatif Anahtar Kelime Listesi

    Reklamverenler, reklam grupları ve kampanyalar arasında sık sık negatif anahtar kelimeler ekler. Bu karmaşıklaşabilir, zaman alabilir ve hatalar performansı olumsuz yönde etkileyebilir.

    Son zamanlarda Google, AdWords kampanyalarında paylaşılabilecek negatif anahtar kelime listelerini kullanma özelliğini ortaya koymaktadır. Negatif anahtar kelimeler eklerken, herhangi bir ana listeye uygulayabilirsiniz ve listenin ilişkili olduğu tüm kampanyalara eklenir. Bu, birkaç kampanyada gezinme konusundaki karışıklığı ortadan kaldırır.

    6. Otomatik Kurallar

    Süslü PPC yönetim platformlarını kullanmayan reklamverenler için , AdWords otomatik kuralları, Cyber ​​Monday’in icadından bu yana en iyi şeydir. Otomatik kurallar, belirttiğiniz ölçütlere göre AdWords hesabında bir şeyler olmasını sağlar. Sık yapılan ve çok zaman alan görevlerde zaman kazanmak için bu özelliği kullanın.

    Otomatik kurallar için en çok zaman kazandıran seçimlerim:

    • İstediğiniz bir reklam sırasına veya sayfa sırasına ulaşmak için teklifleri değiştirme.
    • Promosyon reklamlarının açılması / kapatılması.
    • EBM’ye dayalı olarak iyi performans gösteren kampanyalarda bütçenin artırılması.

    Yapılan değişiklikler değişiklik günlüğünde incelenebilir ve geri alınabilir. Otomatik kuralları, hesabınızın yan gezinme panelindeki “Otomatik kurallar” bağlantısını kullanarak yönetin.

     

     

  • Denemeniz Gereken Kullanışlı PPC araçları

    Denemeniz Gereken Kullanışlı PPC araçları

    Tıklama başına ödeme pazarlamanın başlangıcından beri – zorlukların üstesinden gelmemize ve üstesinden gelmemize yardımcı olacak yeni araçlar bulduk. Tüm araçlarımız çok ilkel ve basit olarak başladı, fakat zaman geçtikçe büyük ölçüde gelişti.

    Araçlar profesyonel pazarlamacılar için çok önemlidir. Doğru PPC araçları size zaman kazandırır, önemli bilgiler sağlar, size ilham verir ve sonuçta şirketiniz veya müşterileriniz için daha fazla para kazanır.

    Evrimsel bir atılım yapmaya hazırsanız, bu yıl denemeniz gereken harika PPC aracının listesine göz atın .

    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp
    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp

    PPC yönetimi

    1. AdWords Editör

    Google AdWords’te birden fazla hesapta düzenli olarak büyük kampanyalar veya kampanyalar üzerinde çalışıyorsanız, AdWords Editör’e ihtiyacınız vardır . Toplu düzenlemeler ve optimizasyonlar için ihtiyacınız olan hemen hemen her şeye sahiptir. Çevrimiçi olarak kullandığınız AdWords’e benzese de, masaüstü sürümü muhtemelen yaklaşık üç ila beş kat daha hızlı.

    2. Bing Ads Editör

    Bing Reklamları kullanıyorsanız sonra Bing Ads Editör a-olması gerekir. Bing Ads kampanyalarınızı yönetmek için sağlam bir hepsi bir arada araçtır.

    3. Optmyzr

    ABD Arama Ödülleri’nde, Optmyzr “En İyi PPC Yönetim Yazılımına” sahip olduğu ve iyi sebeplerden dolayı kazandı . Optmyzr, AdWords ve Bing Ads kampanyalarını yönetmenize yardımcı olacak çeşitli araçlar (optimizasyon önerileri, veri görselleştirmeleri, gelişmiş raporlamalar ve komut dosyaları) sunuyor.

    4. Ücretsiz AdWords Performans Greyder

    WordStream’den Ücretsiz AdWords Performans Greyder’i ile AdWords hesabınızı 60 saniye veya daha kısa bir süre içinde detaylı bir şekilde kontrol etmelisiniz.

    Kritik performans faktörleri hakkında sizlere önemli geri bildirim veriyor ve kampanyaları düzenlemeyi ve geliştirmeyi kolaylaştırıyor.

    5. AdEspresso

    AdEspresso , Facebook reklam verenlerinin kampanyaları oluşturması, optimize etmesi ve analiz etmesi için harika bir araçtır. 14 günlük deneme sürümü ile ücretsiz olarak kontrol edebilirsiniz

    Anahtar kelime ve rakip araştırması

    6. SEMrush

    Rekabetinize dair fikir edinmeniz mi gerekiyor? SEMrush , değerli, ayrıntılı anahtar kelime ve alan adı verilerini bulmak için en iyi araçlardan biridir. Y

    7. Spyfu

    SpyFu , rakiplerinizin anahtar kelimelerinin tümünü indirme yeteneği gibi, diğer araçların sahip olmadığı bazı harika özelliklere sahiptir. Aynı zamanda, bir bakışta önemli olan ve kolayca ulaşılabilecek birçok bilgi içeren kaygan bir arayüze sahiptir.

    8. iSpionage

    ISpionage , kullanımı kolay, rekabetçi bir istihbarat aracıdır. Doğru, güncel rekabetçi zeka bilgileri sağlar ve rakip web sitelerini ve çevrimiçi pazarlama çabalarını büyütmenin harika bir yoludur.

    9. Google Anahtar Kelime Planlayıcı

    Zaten Google’ın Anahtar Kelime Planlayıcı’nı kullanmıyorsanız şok olurum . Anahtar kelime araştırması için önemli bir PPC aracıdır.

    10. Google Trendleri

    Arama eğilimi verileri, kampanyaları mevsimlik talebe uyacak şekilde ayarlarken inanılmaz derecede değerli olabilir. Google Trends , akıllı PPC pazarlamacılarının danışman olması gereken önemli bir ücretsiz veri kaynağıdır.

    Arama takibi, analitik ve dönüşüm oranı optimizasyonu

    11. Invoca

    Telefon görüşmeleri işletmeler için inanılmaz derecede değerlidir. Kimin aradığını ve nedenini anlamalısın. Invoca , bu çok önemli çağrıları yakalamak, yönetmek ve izlemek için bir çözüm sunar. 30 platformla bütünleşir.

    12. Twilio

    Twilio , arama takibi ve analitik için mükemmel bir seçenektir. Telefon numaralarını ucuza ve kolayca satın alabilirsiniz (yerel veya ücretsiz) ve bu numaralara telefon görüşmeleri kaydedebilirsiniz. Fiyatlandırma, kullandıkça öde esasına göre yapılır.

    13. Çağrı Demiryolu

    CallRail telefon görüşmesi izleme, kayıt ve analitik için başka bir seçenektir. CallRail’de Google Analytics ve AdWords entegrasyonu bulunur. 14 günlük ücretsiz deneme süresi vardır.

    14. Google Analytics

    Google Analytics , PPC kampanyalarınızın ve web sitenizin performansının etkinliğini izlemek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Ücretsizdir, ancak büyük işletmeler için bir Premium seçeneği vardır.

    15. Twitter Analytics

    Twitter Analytics , çok sayıda veri sağlar . Yalan söylemem, Twitter Analytics verilerine biraz takıntılıyım. Ne kadar çok insanın tweet’inizi görüp ilgilendiğini, kampanyalarınızın etkili olup olmadığını ve takipçilerinizle ilgili her türlü değerli demografik verileri keşfedebilirsiniz.

     

     

  • Kullanışlı PPC araçları

    Kullanışlı PPC araçları

    Sertifikalı Bilgi

    Sertifikalı Bilgi’de verileri analiz etmenize, tonlarca reklam oluşturmanıza yardımcı olacak güzel bir araç takımına sahiptir ; ve kalite puanınızı optimize edin .

    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp,kullanışlı pcc araçları,adwords,adwords komut dosyaları
    amazon ppc reklamları,Facebook reklamları,PPC yönetimi,ppc,amazon reklamı,ppc reklam nedir,reklam ücretleri,amazon ppc nedir,PPC araçları,ppc nedir tıp,kullanışlı pcc araçları,adwords,adwords komut dosyaları

    Unbounce

    Bir açılış sayfası oluşturmanız mı gerekiyor? İhtiyacınız olan her tür açılış sayfası için (ürünler, satışlar, müşteri adayı oluşturma, e-Kitaplar, vb.) 80’den fazla şablon sunan Unbounce ile tanışın .Ücretsiz deneme için kaydolabilirsiniz.

    LeadPages

    LeadPages , aralarından seçim yapabileceğiniz düzinelerce açılış sayfası ve bakanlık şablonunun yanı sıra basit bir açılış sayfası oluşturucu sunar.

    BuzzSumo

    BuzzSumo olan müthiş her türlü . Size en çok paylaşılan içeriği gösterir. Akılda kalıcı makale başlıkları (tonlarca paylaşım ve bağlantı alan tür) aynı zamanda çekici PPC reklam başlıkları da yaratacaktır!

    Ubersuggest

    Ubersuggest’tan bazı iyi anahtar kelime fikirleri alabilirsiniz . Bu popüler ücretsiz anahtar kelime aracı, yazdığınız anahtar kelimeleri temel alan binlerce öneri sunar.

    Resim olarak paylaş

    Resim olarak paylaş , çoğunlukla içerik pazarlamacıları için bir araç olarak kullanılır, ancak hızlı bir şekilde harika görüntülü reklamlar oluşturmak için de kullanabilirsiniz. Reklamınızı yayınlanmadan önce resim telif haklarını kontrol ettiğinizden emin olun! Image olarak paylaş, ücretsiz bir hesaptır

    Canva

    Canva , sürükleyip bırakma arayüzü ile çarpıcı görüntülü reklamları kolayca oluşturmak için kullanabileceğiniz başka bir araçtır. Kendi varlıklarınızı ücretsiz çalışmak için yükleyin veya kitaplıklarından görüntüleri kullanmak için küçük bir ücret ödeyin.

    Pinterest

    Görüntülü reklam görüntüleri için ilham almanız mı gerekiyor? Pinterest’e göz atarak biraz zaman geçirin . Yaratıcı meyve sularının akmasını sağlamak için şaşırtıcı görsellerin kaydedilmesi, düzenlenmesi ve keşfedilmesi için harika bir araçtır.

     Facebook Metin Yerleşim Aracı

    Facebook, reklamınızın (resimler ve video küçük resimleri) yüzde 20’den fazla metin içerememesi konusunda sinir bozucu bir kurala sahiptir. Uyumlu olduğunuzdan, reklamlarınızın Facebook’ta (ve Instagram’da) yayınlanabildiğinden emin olmak için, Facebook Metin Yer Paylaşımı Aracı’nı kullanın . Metniniz, kılavuzlarının 6 veya daha fazla kutusuna dökülürse, reklamınızı düzenlemeniz ve doğru olana kadar tekrar kontrol etmeniz gerekir.

    PPC Otomasyonu

    AdWords Komut Dosyaları

    AdWords Komut Dosyaları’nı sever misiniz? Kim yapmaz Komut dosyaları, kabusuyla zaman alan görevleri otomatikleştirmenizi sağlar.Değişken eşleştirmesini kapatmaya, rakip izlemeye kadar her şey için harika bir AdWords senaryo koleksiyonuna sahiptir . Burada inanılmaz şeyler var..

    Uygulamalar

    Google AdWords Uygulaması

    AdWords kampanya yönetimini  içinde yapmanız gerekebilir. Android ve iOS için bu güzel ve hızlı uygulama, anahtar kelime tekliflerini ayarlamanıza, AdWords nesnelerini (ör. Kampanyalar, reklamlar, reklam grupları) etkinleştirmenize / devre dışı bırakmanıza ve AdWords’ün çeşitli önerilerini uygulamanıza olanak tanır. Ancak, yeni metin reklamlar veya kampanyalar oluşturamaz veya manuel olarak anahtar kelimeler ekleyemezsiniz.

     Facebook Reklam Yöneticisi Uygulaması

    Facebook Reklam Yöneticisi Uygulaması ( iOS ve Android için ) kampanyalarınızı yönetmenizi sağlar. Tüm mobil cihazınızdan, reklamlarınızın performansını izleyebilir, reklamları düzenleyebilir, bütçenizi ayarlayabilir ve hatta yeni reklamlar oluşturabilirsiniz.

    Google Analytics Uygulaması

    Google Analytics, bir “sürü” demek ve “bit” tarafından – biraz sınırlı olduğunu. Ancak halindeyseniz ve hızlı bir şekilde istatistiklerinizi veya raporlarınızı kontrol etmeniz gerekiyorsa, bu uygulama tam da bunu yapmanıza izin verecektir.