Etiket: SEO teknikleri

  • SEO Teknikleri Nasıl Tespit Edilir?

    SEO Teknikleri Nasıl Tespit Edilir?

    Site sahipleri, webmasterlar ve SEO ile ilgilenen kişi ve kurumlar, arama motorları gözünde sitelerin her anlamda varlığını gösterip kendilerini kanıtlamalarını sağlamak için birçok SEO Teknikleri kullanmaktadırlar. Bu teknikleri kullandıklarında birçok kişi nasıl ortaya çıktıklarını merak edip araştırmakta ancak özellikle site dışı SEO ile ilgili çok az bilgiye ulaşabilmektedirler. Ya da o elde ettikleri bilgiler çok da işe yaramamaktadır. Çoğu kişinin yaşadığı sorun olan ve belli bir düzen için ihtiyaç duydukları SEO Teknikleri konusunda yaklaşımı değiştirmek gerekiyor.

     

    SEO Teknikleri ile Arama Motorları Arasındaki İlişki

     

    arama motorları, seo algoritması, seo çalışmaları, seo teknikleri, seo, seo optimizasyonu
    Site sahipleri, webmasterlar ve SEO ile ilgilenen kişi ve kurumlar, arama motorları gözünde sitelerin her anlamda varlığını gösterip kendilerini kanıtlamalarını sağlamak için birçok SEO Teknikleri kullanmaktadırlar.

     

    Genel olarak baktığımızda, site içi düzenlemeleri ve SEO Optimizasyonu yapıldıktan sonraki aşamasında da site dışı SEO çalışmalarının önem kazandığını görmekteyiz. Ancak, bu genel inanışın yönünü tam olmasa da biraz değiştirmek de fayda görüyoruz. Konu şu ki, site içi SEO ve site dışı SEO birbirinin tamamlayıcısı olan unsurlar, kabul ediyoruz. Ancak site dışı SEO için yapılan SEO Teknikleri ciddi anlamda önem taşımaktadır. Öyle bir ciddiyet ki, arama motorları belli aralıklarla sistem ve algoritmalarını değiştirmekte ve buna bağlı olarak da SEO Teknikleri tahmin edebileceğiniz gibi değişim göstermektedir. Bu noktada sabit ve madde madde sıralanacak ve hiç değişmeyen tekniklerden bahsedemeyiz. Başta Google olmak üzere tüm arama motorlarının bakış açısını, yaklaşımlarını ve güncelledikleri algoritmaları takip edip tahmin ederek çalışmalarınızı yapmalısınız.

    Tüm arama motorları, hem iyi niyetli ve başarılı site sahiplerini hem de kullanıcıları korumak, daha etkili sonuçlarla karşılarına çıkmak için kendi bünyelerindeki SEO Teknikleri ile ilgili hiçbir açıklamaya yer vermemektedirler. Bunu da aslında kötü amaçla kullanabilecek webmasterlar ve arama motorlarına karşı aldıkları önlemler olarak açıklayabiliriz. Bu anlamda SEO Teknikleri ile ilgili tablo oluşturmak derdindeyseniz, bir kenara bırakabilirsiniz. Tüm arama motorlarının genel ve detaylarda istediği kriterler artabiliyor ya da var olanlar da şekil değiştirebiliyor. Yapacağınız tüm deneme, yanılma yöntemleriyle zaten ortaya çıkacak bir görüntü olacaktır. O görüntüye sahip çıkmak iyidir ancak şunu da bilin ki bir süre sonra değişecek algoritmayla beraber ya tamamen değişecek ya da eklenenler, çıkarılanlar olacaktır. Ne zaman ki arama motorları gibi düşünmeye başladınız o zaman SEO Teknikleri konusunda SEO Uzmanı olmuşsunuzdur. Size son olarak şunu önerebiliriz: SEO çalışmaları devamlılık isteyen, sürekli gelişmeye ve değişime uğramaya mecbur olan bir sistemdir. Bunu kabullenin ve sürekli kendinize has oluşturduğunuz teknikleri uygulamaya ve arama motorlarının güncellemelerini takip etmeye devam edin.

  • Yorum Backlink

    Yorum Backlink

     

    Yorum Backlink

    Sitenizin etkileşiminin arttırılması, SEO optimizasyonu konusuna hizmet edilmesi adına backlink konusunun bir versiyonu olan Yorum Backlink yaparken nelere dikkat etmemiz gerektiğini sizlerle paylaşmak istiyoruz. Çoğu site sahibi, sitesine ziyaretçi çekip hit sayısını arttırmak için birçok yola başvurmaktadır. Başvurulan tekniklerin doğru uygulanıp uygulanmadığı takdir edersiniz ki önem taşımaktadır. Sonuçta SEO çalışmalarının etkili olup olmadığı anlaşılmakta ve yaptığınız çalışmaların boşuna gitme durumu da söz konusu olabilir. Birkaç detaya dikkat ederek, tüm SEO tekniklerinin doğru ve verimli uygulanması söz konusu olabilir. Dolayısıyla backlink ya da başka bir SEO tekniği sırf uygulamak için uygulanırsa zaten herkes bir yere kadar aynı şeyleri yaparak çalışmaktadırlar. Ama sonuç alamamaktadırlar.

    Yorum Backlink yaparken öncelikle ve her zaman sitenizin ilgi alanıyla örtüşen siteleri bulmanız gerekir. Hatta aynı paralelde bulunan sitelerin çok ziyaretçisi olmasına dikkat edin. Bu koşullar sağlandığında yazı ya da içeriklere yorum yazma kısmına gelebilirsiniz. Buraya kadar her şey normalken, yazdığınız yorumların niteliği, Yorum Backlink yapıp yapmadığınızı belirleyecektir. Hatta reklam kokan yorumlar, site yöneticileri tarafından onaylanmamaktadır.

    Yorum Backlink Yaparken Etkili Olmasına Dikkat Edin

     

    Backlink,  etkili yorum backlink,  yorum backlink, seo, seo optimizasyonu, seo teknikleri
    Yorum Backlink yaparken öncelikle ve her zaman sitenizin ilgi alanıyla örtüşen siteleri bulmanız gerekir. Hatta aynı paralelde bulunan sitelerin çok ziyaretçisi olmasına dikkat edin.

     

    Söz konusu bulduğunuz sitelerde yorum ile backlink oluşturmaya çalışırken, mümkün olduğunca doğru bilgileri girmeye özen gösterin. Yorum bölümünde yer alan site bölümüne sitenizi yazabilirsiniz. İsim ve mail bölümüne gerçek isim ve mailinizi yazmaya dikkat edin. Bilgileri doldurduktan sonra Yorum Backlink olarak yorum yaptığınız konuyla mümkün olduğunca alakalı bir yazı yazmanız gerekiyor. Samimi, doğal ve kesinlikle reklam içermeyen ya da reklam olduğu anlaşılmayan şekilde bir yorum yazmanız gerekmektedir. Yazdığınız yazının içeriğine ekstra bir durum olmadıkça tekrar sitenizin linkini eklemeyin. Anında yorumunuz silinecektir. Yasal olmayan yorumlara ya da sitelere karşı dikkatli olmanızda fayda var. Hatta Yorum Backlink yapacağınız sitelerin ban yemiş siteler olmadığından emin olmalısınız. Bahsettiğimiz tüm detaylara önem verdiğiniz sürece Yorum Backlink amacıyla yaptığınız yorumlar, backlink olarak sistemde yerini alacaktır. Ve sitenize doğal yollardan backlink çekmiş olacaksınız. Arama motoru botlarının da indexleyip destekleyeceği bir SEO çalışması yapmış oluyorsunuz.

  • Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

    Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

     

    Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

    UX (User Experience),  kullanıcı deneyimi anlamına gelmektedir ve süreklilik arz eden memnuniyetle birlikte uzun süreli değer yaratmak için de oldukça önemlidir. Kullanıcı deneyimi, yeni bir ürün ya da hizmet yaratma sürecinde, tüketicinin beklentisini karşılamak için atılan ilk adımı ifade ettiğini söyleyebiliriz. Buradaki amaç aslında, tüketici ya da ziyaretçilerin site ile bağlantısını en iyi şekilde kurarak, kazançlarını ve değerini arttırmaktır. Kullanıcı Deneyimi için sadece belirli etkenlere bağlı gelişir diyemeyiz. Site içindeki görsel tasarımından tutun, site haritasının kolaylığı, sosyal medya kanallarındaki aktifliği, herşeyin başında ürün ve hizmetlerinin kalite ve satış sonrası destek konularına kadar giden sürecin tamamını ekleyebiliriz. Burada ne kadar kullanıcının memnuniyetinin arttırılması ilk amaç gibi gösterilse de aslında firmanın marka değeri ve finansal kazancının arttırılması ön planda tutulmaktadır.

    seo, SEO teknikleri, SEO uyumlu makale, SEO yönetimi, Sosyal Medya
    Sitenizin görsel anlamda kullanılan fotoğrafların kalitesinden, içeriklerle uyumuna, kullanılan videolara kadar doğru bir SEO çalışmasına sahip olması gerekmektedir. Ki kullanıcı deneyimini fazlasıyla etkilemektedir.

    Saydığımız ve saymadığımız tüm etkenlerin arasında SEO ile bağlantısından bahsetmezsek sanırım büyük bir noktayı atlamış oluruz. SEO yönetimi ile ziyaretçilerin ve sitelerin etkileşimlerinin maksimum seviyeye getirilmesi sağlanmaktadır. Bu anlamda kullanılan tüm kanallar ile ziyaretçileri siteye çekme ve faaliyet alanında kazanç sağlamaları hedeflenmektedir. Buradan şu sonucu çıkartabiliriz, ilk hedef firmanın web sitesine ziyaretçi çekip etkileşim ve kazancı arttırmak olsa da, kullanıcı memnuniyetini sağlayıp arttırmak da yarışır seviyede kendini göstermektedir. Kullanıcı Deneyimi sadece siteyle bağlantılı olmadığı gibi site ile bağlantısı olmadan da düşünülemez. Sitenin görünüm ve yapısı ile sosyal medyadaki paylaşımları, sosyal medya dışındaki yapılan çalışmaları ve ürünlerin satışıyla başlayıp, teslim ve iade süreçleriyle, kullanıcıların firmanın marka değeriyle doğrudan etkileşim halinde olduğunu söylersek daha doğru olacaktır. İşte bu noktada Kullanıcı Deneyimi genel hatlarıyla kendini gösterecek ve sonuç verecektir.

    Kullanıcı Deneyimi Firmaları Nasıl Etkiler?

    Kullanıcı Deneyimi tasarımını tam uyguladığınızda size kazanç sağlayacağını ilk olarak söyleyebiliriz. Hele ki geleneksel ya da alışılagelmiş yöntemleri uygulayan çoğunluğun arasından, firmanızın sıyrılarak yükselmesine fazlasıyla yardımcı olacaktır. Bu da zincirleme etkiyle, arama motorlarında daha üst sıralarda yer almanıza, o da daha çok kullanıcının aramalarında sizi daha çok görmelerine neden olacaktır. Her aşama, her bağlantı Google tarafından indexlenecek ve sıralamanızı, değerinizi olumlu etkileyecektir.

    Ziyaretçilerin sitenize geldiğinde Kullanıcı Deneyimi anlamında yüksek etkiyi yaratmak adına, sitenizin dönüşüm oranlarını arttırmaya yönelik çalışmalarda bulunabilirsiniz. Farklı kanallardan gelen ziyaretçilerinizin faaliyet alanınız dahilinde verdiğiniz hizmetleri online olarak kullanıyor olmalarını sağlamanız gerekmektedir. Ayrıca, sitenizin görsel anlamda kullanılan fotoğrafların kalitesinden, içeriklerle uyumuna, kullanılan videolara kadar doğru bir SEO çalışmasına sahip olması gerekmektedir. SEO teknikleri olarak içeriklerinizin SEO uyumlu Makale koşullarına sahip olmasının yanında sitenizin devamlı gelen ziyaretçilerin dışında da ilk kez gelen ziyaretçilere de kullanım kolaylığı sağlayacak şekilde dizayn edilmiş olması önemlidir.