Etiket: SEO uyumlu Makale

  • SEO Uyumlu Makale Nedir?

    SEO Uyumlu Makale Nedir?

    SEO Makale sayısıyla düz ve doğru orantıda artmış olan bir veri elde edilmiştir.Makalelerin sayısı, niteliği, özgünlüğü ve kullanıcı odaklı sağladığı fayda SEO için en önemli kriter olarak değerlendirme sağlanıyor.

    Sosyal medyanın günümüzde oldukça gelişmesiyle , SEO’nun değeri gün geçtikçe yavaş yavaş azalırken Google’ın yapmış olduğu son hamle ile SEO ve sosyal medya hala çekişmesini devam ettirmektedir en azından durum Google için durum hala bu şekilde devam ediyor. Büyük kurumların stratejileri ziyaretçiyi paralı reklamlar veya arama motorlarından bulmak daha sonra sosyal medya yardımı ile  müşteriyi takipçi haline getirmeye çalışmaktadır. Bu sebepten dolayı SEO, oldukça önem göstermemiz gereken bir konu, önümüzde ki yıllarda da bu böyle devam edecek. Google’ın son güncellemesinden önce en kaliteli backlinkleri alan , Google’da en yüksekte duruyordu. Google Panda güncellemesinden sonra içerikler neredeyse backlinkten daha değerli bir durum haline geldi.Bu yazıda SEO uyumlu makalenin nasıl yazıldığını örnekleri ile sizlere açıklamaya çalışacağız.

    Not: Bir websitesine ve makaleye başlamadan önce kesinlikle bir kelime analizi yapmalıyız, doğru anahtar kelime tespit etmeli ve bu anahtar kelime üzerine bir  çalışma gerçekleştirmiş olmalıyız.

    SEO,SEO uyumlu makale,SEO uyumlu makale nasıl yazılır,SEO uyumlu makale örneği
    SEO uyumlu makale örneği

    Seo Uyumlu Makale Örneği

    Mesela aşağıdaki maddelerden biride bu şekildedir:” İçerik minimum 300 sözcük olmalıdır.” Google oldukça kapsamlı araştırmalar sonucunda sizlere  yararlı bir makalenin en az 300 kelime olabileceğini hesaplamış ya da bir ziyaretçi, sitede 3 dakikadan az kalıyorsa Google’ın düşüncesine göre “ Ziyaretçi bu siteden yararlanamamıştır “ oluyor. O yüzden bu konuda  ilk dikkat etmeniz gerekenlerden biri  okunabilirliği sağlamak yani makalenin gerçekten fayda sağlamasıdır.

  • Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

    Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

     

    Kullanıcı Deneyimi ve SEO İlişkisi

    UX (User Experience),  kullanıcı deneyimi anlamına gelmektedir ve süreklilik arz eden memnuniyetle birlikte uzun süreli değer yaratmak için de oldukça önemlidir. Kullanıcı deneyimi, yeni bir ürün ya da hizmet yaratma sürecinde, tüketicinin beklentisini karşılamak için atılan ilk adımı ifade ettiğini söyleyebiliriz. Buradaki amaç aslında, tüketici ya da ziyaretçilerin site ile bağlantısını en iyi şekilde kurarak, kazançlarını ve değerini arttırmaktır. Kullanıcı Deneyimi için sadece belirli etkenlere bağlı gelişir diyemeyiz. Site içindeki görsel tasarımından tutun, site haritasının kolaylığı, sosyal medya kanallarındaki aktifliği, herşeyin başında ürün ve hizmetlerinin kalite ve satış sonrası destek konularına kadar giden sürecin tamamını ekleyebiliriz. Burada ne kadar kullanıcının memnuniyetinin arttırılması ilk amaç gibi gösterilse de aslında firmanın marka değeri ve finansal kazancının arttırılması ön planda tutulmaktadır.

    seo, SEO teknikleri, SEO uyumlu makale, SEO yönetimi, Sosyal Medya
    Sitenizin görsel anlamda kullanılan fotoğrafların kalitesinden, içeriklerle uyumuna, kullanılan videolara kadar doğru bir SEO çalışmasına sahip olması gerekmektedir. Ki kullanıcı deneyimini fazlasıyla etkilemektedir.

    Saydığımız ve saymadığımız tüm etkenlerin arasında SEO ile bağlantısından bahsetmezsek sanırım büyük bir noktayı atlamış oluruz. SEO yönetimi ile ziyaretçilerin ve sitelerin etkileşimlerinin maksimum seviyeye getirilmesi sağlanmaktadır. Bu anlamda kullanılan tüm kanallar ile ziyaretçileri siteye çekme ve faaliyet alanında kazanç sağlamaları hedeflenmektedir. Buradan şu sonucu çıkartabiliriz, ilk hedef firmanın web sitesine ziyaretçi çekip etkileşim ve kazancı arttırmak olsa da, kullanıcı memnuniyetini sağlayıp arttırmak da yarışır seviyede kendini göstermektedir. Kullanıcı Deneyimi sadece siteyle bağlantılı olmadığı gibi site ile bağlantısı olmadan da düşünülemez. Sitenin görünüm ve yapısı ile sosyal medyadaki paylaşımları, sosyal medya dışındaki yapılan çalışmaları ve ürünlerin satışıyla başlayıp, teslim ve iade süreçleriyle, kullanıcıların firmanın marka değeriyle doğrudan etkileşim halinde olduğunu söylersek daha doğru olacaktır. İşte bu noktada Kullanıcı Deneyimi genel hatlarıyla kendini gösterecek ve sonuç verecektir.

    Kullanıcı Deneyimi Firmaları Nasıl Etkiler?

    Kullanıcı Deneyimi tasarımını tam uyguladığınızda size kazanç sağlayacağını ilk olarak söyleyebiliriz. Hele ki geleneksel ya da alışılagelmiş yöntemleri uygulayan çoğunluğun arasından, firmanızın sıyrılarak yükselmesine fazlasıyla yardımcı olacaktır. Bu da zincirleme etkiyle, arama motorlarında daha üst sıralarda yer almanıza, o da daha çok kullanıcının aramalarında sizi daha çok görmelerine neden olacaktır. Her aşama, her bağlantı Google tarafından indexlenecek ve sıralamanızı, değerinizi olumlu etkileyecektir.

    Ziyaretçilerin sitenize geldiğinde Kullanıcı Deneyimi anlamında yüksek etkiyi yaratmak adına, sitenizin dönüşüm oranlarını arttırmaya yönelik çalışmalarda bulunabilirsiniz. Farklı kanallardan gelen ziyaretçilerinizin faaliyet alanınız dahilinde verdiğiniz hizmetleri online olarak kullanıyor olmalarını sağlamanız gerekmektedir. Ayrıca, sitenizin görsel anlamda kullanılan fotoğrafların kalitesinden, içeriklerle uyumuna, kullanılan videolara kadar doğru bir SEO çalışmasına sahip olması gerekmektedir. SEO teknikleri olarak içeriklerinizin SEO uyumlu Makale koşullarına sahip olmasının yanında sitenizin devamlı gelen ziyaretçilerin dışında da ilk kez gelen ziyaretçilere de kullanım kolaylığı sağlayacak şekilde dizayn edilmiş olması önemlidir.