SEO Makale sayısıyla düz ve doğru orantıda artmış olan bir veri elde edilmiştir.Makalelerin sayısı, niteliği, özgünlüğü ve kullanıcı odaklı sağladığı fayda SEO için en önemli kriter olarak değerlendirme sağlanıyor.
Sosyal medyanın günümüzde oldukça gelişmesiyle , SEO’nun değeri gün geçtikçe yavaş yavaş azalırken Google’ın yapmış olduğu son hamle ile SEO ve sosyal medya hala çekişmesini devam ettirmektedir en azından durum Google için durum hala bu şekilde devam ediyor. Büyük kurumların stratejileri ziyaretçiyi paralı reklamlar veya arama motorlarından bulmak daha sonra sosyal medya yardımı ile müşteriyi takipçi haline getirmeye çalışmaktadır. Bu sebepten dolayı SEO, oldukça önem göstermemiz gereken bir konu, önümüzde ki yıllarda da bu böyle devam edecek. Google’ın son güncellemesinden önce en kaliteli backlinkleri alan , Google’da en yüksekte duruyordu. Google Panda güncellemesinden sonra içerikler neredeyse backlinkten daha değerli bir durum haline geldi.Bu yazıda SEO uyumlu makalenin nasıl yazıldığını örnekleri ile sizlere açıklamaya çalışacağız.
Not: Bir websitesine ve makaleye başlamadan önce kesinlikle bir kelime analizi yapmalıyız, doğru anahtar kelime tespit etmeli ve bu anahtar kelime üzerine bir çalışma gerçekleştirmiş olmalıyız.

Seo Uyumlu Makale Örneği
Mesela aşağıdaki maddelerden biride bu şekildedir:” İçerik minimum 300 sözcük olmalıdır.” Google oldukça kapsamlı araştırmalar sonucunda sizlere yararlı bir makalenin en az 300 kelime olabileceğini hesaplamış ya da bir ziyaretçi, sitede 3 dakikadan az kalıyorsa Google’ın düşüncesine göre “ Ziyaretçi bu siteden yararlanamamıştır “ oluyor. O yüzden bu konuda ilk dikkat etmeniz gerekenlerden biri okunabilirliği sağlamak yani makalenin gerçekten fayda sağlamasıdır.