Etiket: youtube görüntülü reklam

  • Dijital reklamları tekrar mükemmel yapmak için İpuçları

    Dijital reklamları tekrar mükemmel yapmak için İpuçları

    “Daha İyi Reklamlar için Koalisyon”, “ Tüketici beklentilerini karşılayan çevrimiçi reklamcılık için yeni küresel standartlar geliştirmek ve uygulamak için tüketici görüşlerini ve sektörler arası uzmanlığı kullanmak ” amacıyla yeni bir organizasyon başlattı .

    Google, Facebook, Unilever, Procter & Gamble, GroupM ve Etkileşimli Reklamcılık Bürosu (IAB) gibi üyelerin kurulmasıyla desteklenen yeni organizasyon, çevrimiçi reklam endüstrisindeki oyuncuların artan bir şekilde reklam engelleyici kullanımıyla başa çıkma çabalarını temsil ediyor .

    görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken "yerleştirme" ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam
    görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken “yerleştirme” ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam

    Reklam, ücretsiz Internet’teki bilgi, eğlence ve hizmet çeşitliliğini finanse eder, ancak bu, tüketicilerin iyi niyetini kötüye kullanma lisansı vermez. Endüstrinin, tüketicilerin sevdikleri sitelerin ve hizmetlerin güvenli, hızlı ve güvenli bir şekilde teslim edilmesini sağlamak için standartlar oluşturması esastır.

    IAB, reklam yayıncılığını engellemek için takip edebilecek hafif, şifreli, reklam tercihi destekli ve invaziv olmayan dijital reklamları ve bir dizi DEAL önerisini teşvik etmeyi amaçlayan bir girişim başlattı

    Daha İyi Reklamlar Koalisyonu, dijital reklam deneyimini geliştirebilecek, bu standartlar için gereken teknolojileri uygulayacak ve kullanılmaları için standartları teşvik edecek yeni standartları belirlemek için daha geniş bir reklam endüstrisi oyuncuları konsorsiyumunu bir araya getiriyor.

    Koalisyon, çevrimiçi reklam endüstrisi için zaten teknik standartların uygulanmasına dahil olan IAB’ın Teknoloji Laboratuvarı ile birlikte çalışacak, bu nedenle, Daha İyi Reklamlar Koalisyonu’nun erken dönemdeki çalışmalarından bazılarının IAB’nin mevcut çalışmalarından yararlanabileceği anlaşılıyor. reklamların hedef kullanıcı deneyimi standartlarını karşılayıp karşılamadığını belirlemek için kullanılabilecek reklam puanlama teknolojisine yönelik planları içeren LEAN girişimi olarak .

    Endüstri çok mu geç?

    Araştırmalar, çoğu tüketicinin çevrimiçi reklamcılığa karşı olmadığını, ancak reklam engelleyicilerin sürekli büyümesinin, çok sayıda tüketicinin yalnızca kötü elmalardan bıktığını ve varsayılan olarak tüm reklamları engelleyeceği gerçeğini yansıtıyor.

    Tüketicileri kötü elmadan koruyabilen geniş bir değişiklik olmadığından, reklam engelleyicilerin gitmesi pek olası görünmüyor. Ve şimdi en popüler reklam engelleyicilerinden biri , bir RTB platformunun lansmanıyla reklam işine giriyor , durum daha karmaşık hale geliyor ve bu da IAB ve Daha İyi Reklamlar Koalisyonu gibi kuruluşların etkilemesini zorlaştırabilir geniş değişim

    İyi haber, endüstrinin çaresiz olmamasıdır. Tüketiciler vardır sorulduğunda reklam engelleyicileri devre dışı bırakmak için istekli  onlar daha iyi Reklamları için Koalisyon sağlamayı amaçlar sektör çapında çözümler için beklerken, yayıncılar yüksek değerli içerik üreten ve reklamlar için sorumluluk alarak mücadele böylece, doğru koşullar altında hizmet ettiklerini.

     

     

  • Düşük riskli Google Görüntülü Reklam Ağı testi için İpuçları

    Düşük riskli Google Görüntülü Reklam Ağı testi için İpuçları

    Böylece, küçük veya orta ölçekli bir işletmesiniz (SMB) ve zaten arama motoru pazarlaması ve yeniden pazarlama ile ne kadar ileri gidebileceğiniz konusunda bir başlık aldınız .

    Ölçeklemeye devam etmek istiyor ve Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN) aracılığıyla yapmayı düşünüyorsunuz , ancak olası dezavantajın farkındasınız: düşük kaliteli, düşük maliyetli trafik için çok fazla boşa harcanmış harcama.

    görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken "yerleştirme" ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam
    görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken “yerleştirme” ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam

     

    Bir KOBİ olarak, duvara spagetti atmak ve neyin işe yaradığını görmek için yeterli bütçeniz yok, bu nedenle yeni suları akıllıca test etmeniz gerekiyor.

    Aşağıda bunun sizin için uygun bir kanal olup olmadığını belirlemek için GDN’de teste nasıl başlayacağınızla ilgili beş ipucu verilmiştir.

     

    Ekran Seçimi Anahtar Kelimeleri Seçin

    Bir insiyatif, genellikle insanlara GDN’ye ilk giriş yaptıklarında kaçmalarını önerir, neredeyse arama ve görüntüleme arasında iyi bir orta yol olarak kabul edilebilecek Ekran Seçim Anahtar Kelimeleri’dır.

    Peki, Ekran Seçme Anahtar Kelime (DSK) hedeflemesi nedir? Temel olarak, ürününüz / hizmetinizle oldukça alakalı anahtar kelimeler seçersiniz. Google, teknolojisini, reklamınızı müşterinin satın alma amacına göre eşleştirmek için kullanır – söz konusu anahtar kelime seçimini, öngörücü dönüşüm modellerini ve ‘diğer’ ölçütlerini (siyah Google’ın bize söylemediği şeyler hakkında

    Önerim, ilk 15 anahtar kelimenizden başlayarak DSK’yı başlatmak; Başarıyı gördüğünüzde bu listeyi genişletmeye devam edebilirsiniz.

    Benzer kullanıcıları deneyin

    Yeniden pazarlama yürütüyorsanız, değerli olduğunu düşündüğünüz iyi bir yeniden pazarlama listesi listesi oluşturmuş olmalısınız (en açık şekilde sitenize dönüşüm yapmış olanlar olur).

    Bu izleyicileri alabilir ve bu izleyicilere benzer özelliklere, özelliklere ve davranışa sahip kullanıcılarıbulmak için Google‘ın görünüm teknolojisini kullanabiliriz . Bu, reklamınızı hedef kitlenizin önüne çıkarmak için harika bir yoldur.

    Piyasadaki Segmentlerden Yararlanın

    Piyasadaki segmentler, Google’ın davranışlarına ve etkinliklerine göre teklif etmeniz gerekenlerle en çok ilgilenmek üzere belirlediği kitlelerdir.

    Bu müşteriler, sattığınız ürün / hizmet türlerini aktif olarak tarıyor, araştırıyor veya karşılaştırıyor. Bu, reklamınızı piyasada davranış ve satın alma niyeti gösteren çok alakalı bir kitlenin önüne çıkarmak için bir fırsat.

    Reklamınızı ve kopyanızı test edin ve optimize edin

    Reklamınızın kalitesi, GDN’nin en önemli yönlerinden biridir. Verimliliği sürdürmek ve israf harcamasını azaltmak için, ürün / hizmetinizin değer teklifi hakkında mümkün olduğunca net olmak çok önemlidir.

    Elbette , reklam reklamı söz konusu olduğunda , kabul edilen en iyi uygulamaların birçoğunu da takip etmek istersiniz , ancak ürününüz / amacı hakkında son derece net olmanın öneminin, hedef kitlenizi en iyi şekilde nitelendirebileceğinizi unutmayın.

    Bir izleyici ne yaptığınızı iyi anlıyorsa, bunun kendisiyle alakalı olup olmadığını anlarlar. Hizmetinizi / ürününüzü umursamıyorlarsa, reklamınızı tıklamazlar. Çok geniş veya belirsiz olmaktan kaçının; bu, sitenize daha fazla kullanıcı getirme eğilimindedir ve daha yüksek bir hemen çıkma oranıyla sonuçlanır

    Yerleşim raporlarının yardımı ile kötü harcamaları serbestçe azaltın

    Google’ın sağladığı en önemli raporlardan biri, reklamlarınızın sunulduğu siteleri ve reklamların her sitede nasıl performans gösterdiğini görmenize yardımcı olan yerleşim raporlarıdır.

    ‘Düşük performansı’ tanımlamak için kriterler ayarladığınızdan emin olun; bundan yola çıkarak, iyi performans göstermeyen yerleşimleri ayırabilir ve negatif yerleşim listenize ekleyebilirsiniz.

    Bu raporu / analizi başlangıçta daha sık çektiğinizden emin olun, böylece başlangıçta ortaya çıkan herhangi bir kanama yerleşimini yakalamaya başlayabilirsiniz.

    Bunu yinelenen bir görev olarak ayarlamak, bu düşük performans gösteren sitelerdeki israf harcamalarını azaltmanıza olanak sağlar.